Σε 11 γλώσσες το τουριστικό portal της Κω

10-01-14 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σήμερα λήγει η προθεσμία για την υποβολή προσφορών για τις εταιρίες, που ενδιαφέρονται να αναλάβουν το έργο της μετάφρασης σε 11 γλώσσες του περιεχομένου της ιστοσελίδας τουρισμού του δήμου Κω, www.kos.gr.

Σύμφωνα με το διαγωνισμό, το portal, το οποίο περιλαμβάνει παρουσιάσεις περισσότερων από δύο χιλιάδων σημείων ενδιαφέροντος, τοποθεσιών και τοπικών επιχειρήσεων του νησιού, από τον Απρίλιο του 2014, πλην των Ελληνικών, θα προσφέρει την επιλογή περιήγησής του στις εξής γλώσσες: Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ρώσικα, Τούρκικα, Φινλανδικά, Ολλανδικά, Σουηδικά, Γαλλικά και Κινέζικα. Με τον τρόπο αυτό, το portal φιλοδοξεί να αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα στηριχθεί η προβολή των επιχειρήσεων με το τοπικό σήμα ποιότητας και η προώθηση της πώλησης των υπηρεσιών και των προϊόντων της Κω. 

Η επιλογή των ξένων γλωσσών έγινε μέσω του διαδικτύου με επιστημονικό τρόπο και με βάση ηλεκτρονικά στατιστικά στοιχεία των ενδιαφερομένων για την Κω πολιτών από διάφορα κράτη. 

Αυτή την περίοδο η ηλεκτρονική προώθηση του τουριστικού προϊόντος μέσω του πρωτοποριακού προγράμματος της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην Κω τρέχει μέσα από άλλα έξι έργα που αφορούν τις δράσεις ψηφιακής σύγκλισης, την ανακαίνιση του Ακταίον, την ανακαίνιση του πρώην κτιρίου της Φιλαρμονικής, τα ηλεκτρονικά σημεία πληροφόρησης (Info Kiosks), το κέντρο ηλεκτρονικής πληροφόρησης και το σύστημα πολυκαναλικής ενημέρωσης επιβατών. 

Στόχος της Διεύθυνσης Προγραμματισμού και Ανάπτυξης και των Τεχνικών και Οικονομικών Διευθύνσεων είναι όλα αυτά τα προγράμματα να έχουν υλοποιηθεί και τεθεί σε λειτουργία την ερχόμενη τουριστική περίοδο.

 

 

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο