Περιφέρεια Ν. Αιγαίου: κάθε νησί θα έχει τη δική του τουριστική ταυτότητα

05-02-14 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σε «μεγαλόπνοο προγραμματισμό» με βάση το τρίπτυχο «συνεργασίες-συνέργειες-συντονισμός» στους άξονες του τουρισμού και του πολιτισμού με παράλληλη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος κάθε νησιού, προσανατολίζεται η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για το 2014. Ιδιαίτερα έμφαση αναμένεται να δοθεί στα «συγκοινωνούντα δοχεία» του τουρισμού και του πολιτισμού.

Αυτή ήταν η εισήγηση της αντιπεριφερειάρχη, κυρίας Ελευθερίας Φτακλάκη, στην παρουσίαση που πραγματοποίησε για τις δράσεις που προγραμματίζει η Περιφέρεια στο τομέα της τουριστικής προβολής των νησιών του Νότιου Αιγαίου, σε σημερινή εκδήλωση αλλά και στην παρουσίαση του «2014 Έτος Πολιτισμού για την ΠΝΑ».

Σύμφωνα με την κ. Φτακλάκη, είναι εξαιρετικά σημαντικό το να υπάρξει διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος, με το κάθε νησί να αποκτά τη δική του ταυτότητα και να αξιοποιεί τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του.

Όπως τόνισε, μεταξύ άλλων, η αντιπεριφερειάρχης, η νέα τάση είναι ο «βιωματικός τουρισμός», ενώ όραμα της Περιφέρειας είναι να υπάρξει διασύνδεση του τουρισμού με τον πλούσιο πολιτισμό του Νοτίου Αιγαίου. Βάσει αυτού του οράματος, το «2014 Έτος Πολιτισμού για την ΠΝΑ» (για το οποίο μίλησε αναλυτικά η κυρία Φτακλάκη) θα συμβάλλει σημαντικά στη δημιουργία του brand των νησιών.

Την εκδήλωση διοργάνωσε η Διεύθυνση Τουρισμού και το Τμήμα Πολιτισμού Κυκλάδων και στόχος της ήταν η ενημέρωση και η συνεργασία για τον καλύτερο συντονισμό των τουριστικών και πολιτιστικών δράσεων. Το παρόν έδωσαν εκπρόσωποι από όλους τους τουριστικούς και πολιτιστικούς φορείς και συλλόγους της Σύρου.

Το πρόγραμμα των πολιτιστικών δράσεων για το 2014, αλλά και τον απολογισμό της περασμένης χρονιάς παρουσίασαν ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος – υπεύθυνος Πολιτισμού Δημήτρης Γρυπάρης και ο προϊστάμενος του Τμήματος Πολιτισμού της Περιφέρειας Τάσος Αναστασίου.

 

διαβάστε ακόμα

Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά