Πώς θα προβληθεί ο τουρισμός της Κω το 2019

26-11-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2019 ενέκρινε ο Δήμος Κω.

Στόχος του προγράμματος,  είναι ο σχεδιασμός της αποδοτικότερης προβολής της Κω και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο νησί, καθώς και η έγκυρη ενημέρωση του κοινού για την καθημερινότητα της Κω αλλά και των δραστηριοτήτων που μπορούν να αναπτύξουν στο νησί ως τουριστικού προορισμού.

Το πρόγραμμα προϋπολογισμού 200.000 ευρώ,  περιλαμβάνει δράσεις τουριστικής προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό, αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, ενώ δίδεται έμφαση στη χρήση και λειτουργία των κοινωνικών δικτύων και ταυτόχρονη ανάπτυξη των ψηφιακών μέσων.

Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του τουριστικού marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ελληνικής και τοπικής πραγματικότητας, με ιδιαίτερη πια έμφαση στην ανάπτυξη μέσων ψηφιακής προβολής τελευταίας τεχνολογίας.

Ειδικότερα, το πρόγραμμα εστιάζει σε άνοιγμα νέων αγορών, όπως είναι οι αγορές της Τουρκίας,του Λιβάνου, της Ιορδανίας, της Κίνας και του Ντουμπάι, ανερχόμενες αγορές για την Ελλάδα με πολύ υψηλής οικονομικής στάθμης τουρίστες και με πολύ μεγάλες πιθανότητες ευκαιριών για το νησί της Κω. Ιδιαίτερα μετά τις επαφές και την επίσκεψη του Πρέσβη της Κίνας στην Κω, η προοπτική συνεργασίας με τις Κινεζικές αρχές σε θέματα τουρισμού είναι ιδιαίτερα θετική.

Ο προγραμματισμός, ταυτόχρονα με την παρουσία της Κω στις διεθνείς τουριστικές εκδηλώσεις και εκθέσεις μέσω της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, περιλαμβάνει παρουσιάσεις της Κω σε Τουριστικούς παράγοντες για πιο ολοκληρωμένη παρουσία της Κω, ενώ γίνεται μεγάλη προσπάθεια αυτή η παρουσία να πλαισιωθεί από τουριστικούς παράγοντες του νησιού.

Παράλληλα, επιδιώκεται η ευρύτερη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, τόσο για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος, όσο και για τον εμπλουτισμό της εμπειρίας όταν ο επισκέπτης φτάσει στο νησί, δίνοντάς του την ευκαιρία να γνωρίσει καλλίτερα τον προορισμό.

Τέλος, θα υλοποιηθούν μεταξύ άλλων δράσεις προβολής και διαφήμισης, όπως προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργία τρισδιάστατων βίντεο, δημιουργία ταξιδιωτικών πλατφορμών, τηλεοπτική προβολή της Κω και διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα της Ελλάδας και του εξωτερικού.   

 

διαβάστε ακόμα

Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford
Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις