Tο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ρόδου για το 2019

06-12-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Ρόδου ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019.

Βασικός στόχος του προγράμματος, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής της Ρόδου και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο νησί για το έτος 2019 και η αύξηση της εισροής τουριστών στο νησί.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού marketing συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της εκπόνησης στρατηγικής. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, υλοποιώντας συγκεκριμένες ενέργειες συμπεριλαμβανομένης και της στελέχωσης των εκθεσιακών συμμετοχών στις κύριες αγορές του εξωτερικού, της οργάνωσης προωθητικών ενεργειών και γενικά της χρήσης όλων των απαραίτητων «εργαλείων» προσέγγισης των αγορών – στόχων.

Στόχος της στρατηγικής προσέγγισης είναι να αναδειχθεί με ολοκληρωμένο τρόπο όλος ο τουριστικός πλούτος της Ρόδου από μία γκάμα ελκυστικών, ανταγωνιστικών και ώριμων τουριστικών προϊόντων, καθένα από τα οποία θα αντιστοιχούν σε μία ώριμη τουριστική αγορά.

Το πρόγραμμα στοχεύει επίσης στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στην προσέλκυση τουριστών υψηλής ποιότητας, στην ομαλότερη γεωγραφική διασπορά της τουριστικής κίνησης στο νησί και στην αύξηση της μέσης παραμονής των επισκεπτών.

Μία διεθνής τάση είναι η αυξανόμενη κυριαρχία ενός πιο νεανικού κοινού στη διαμόρφωση των ταξιδιωτικών προτιμήσεων και τάσεων, άρα καθίσταται αναγκαία η υιοθέτηση ενός πιο νεανικού και λιγότερου ακαδημαϊκού ύφους στις δράσεις προβολής και προώθησης της Ρόδου ως τουριστικού προορισμού με έμφαση στη βιωματική διάσταση μιας επίσκεψης στη Ρόδο.

Αναλυτικά, το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ρόδου για το 2019, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:

-Δημιουργία νέων Φορέων Τουρισμού, με τη σύσταση Convention Bureau στη Ρόδο και τη σύσταση Γραφείου υποστήριξης internet marketing.

-Δημιουργία νέων Γραφείων Πληροφοριών στον διεθνή αερολιμένα «Διαγόρας» της Ρόδου και στην Ιαλυσό.

-Διοργάνωση εκδηλώσεων στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας και στήριξη θαλάσσιων αγώνων και με τη δημιουργία μνημείων σε παραλίες wind surfing που να αναγράφουν τον τίτλο World Surfing Heritage.

-Διοργάνωση διεθνών τουρνουά - αγώνες σκακιού, μπριτζ και tennis.

-Στήριξη αγώνων πρακτικής σκοποβολής, μέσω της διοργάνωσης Mediterranean Extreme Open, γεγονός που θα αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους αγώνες σκοποβολής παγκοσμίως.

-Ανάπτυξη και προβολή εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως καταγραφή και σηματοδότηση μονοπατιών.

-Προσφορά ελκυστικών ταξιδιωτικών εμπειριών, όπως ταξίδια πολυτελείας, διακοπές ομορφιάς και αναζωογόνησης, σπα, γαστρονομία, γάμοι, κρουαζιέρες, πολιτισμικές και οικογενειακές διακοπές.

-Δημιουργία ή και συντήρηση «ταυτότητας» με ενιαιοποίηση του συνόλου των προσφερόμενων υπηρεσιών και αξιολόγηση των υφιστάμενων και των νέων αγορών.

-Εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων των τουριστικών επαγγελματιών σε συνεργασία με ειδικούς, κατά περίπτωση επιστήμονες και άλλους ειδικούς.

-Εξειδικευμένες προσφερόμενες υπηρεσίες και ειδικές δράσεις προβολής.

-Ανάθεση σε εξειδικευμένη εταιρία της διαμόρφωσης και εκτέλεσης στοχευμένου προγράμματος προώθησης και προβολής της Ρόδου ως τουριστικού προορισμού

-Προωθητικές ενέργειες για προσέλκυση ειδικών ομάδων τουριστών.

-Δημιουργία προωθητικών spots και video για τη Ρόδο, που θα προβάλλονται σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

-Φωτογραφική κάλυψη όλων των δράσεων του Δήμου Ρόδου με συμβατικές φωτογραφικές μηχανές ή με drones και αξιοποίηση των φωτογραφιών σε καμπάνιες προσέλκυσης τουριστών.

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....