Ψηφιακές τουριστικές εφαρμογές στην Κω

27-12-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Τις υπηρεσίες της τεχνολογίας για τον εμπλουτισμό του τουριστικού της προϊόντος θα αξιοποιήσει η Κως, σύμφωνα με το πρόγραμμα τουριστικής προβολής 2019, δημιουργώντας νέες, ψηφιακές τουριστικές εφαρμογές.

Ειδικότερα, προβλέπονται τα εξής:

- Ανανέωση της Ιστοσελίδας της Κω και εμπλουτισμού της με μορφές τουρισμού και δημιουργία τμήματος πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων, ενώ ταυτόχρονα θα συνδεθούν τα διαφημιστικά έντυπα με την ιστοσελίδα μέσω της τεχνολογίας QR Codes.

-Πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης (προσθήκη travel bot) στην ιστοσελίδα www.kos.gr. Οι πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης «Chat bots» αυτοματοποιούν την εξυπηρέτηση των πελατών, προσφέροντάς τους τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης ακριβώς τη στιγμή που τη χρειάζονται, χωρίς καθυστερήσεις.

-Παραγωγή διαφημιστικών Video ανά μορφή τουρισμού για προβολή στο internet μέσω του επίσημου καναλιού της Κω στο youtube.

-Τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας ή Ενισχυμένης Πραγματικότητας. Δίνει την δυνατότητα για παροχή περαιτέρω πληροφοριών στον επισκέπτη, είτε με τη μορφή κειμένου είτε με τη μορφή πολυμέσων, σχετικά με τη γεωγραφική θέση στην οποία βρίσκεται και την οποία στοχεύει με την κάμερα του κινητού του.

-Δημιουργία 3D 360 video. Η εικονική περιήγηση επιτρέπει στον επισκέπτη να ζήσει μια καινοτόμα ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία και τη μαγεία του virtual reality προσφέροντας μια γεμάτη και πλήρη εμπειρία χρήσης.

-Travel applications. Η δημιουργία εφαρμογής για τα κινητά με πληροφορίες της Κω και η εισαγωγή δεδομένων σε travel apps και ο εμπλουτισμός τους με υλικό όπως φωτογραφίες, βίντεο και κείμενο, σχετικά με τον τουριστικό προορισμό της Κω, δίνει την δυνατότητα στους επισκέπτες από το εξωτερικό να μπορούν να χρησιμοποιούν τα αγαπημένα τους travel app στο νησί της Κω, βελτιώνοντας έτσι την ταξιδιωτική τους εμπειρία.

-Δημιουργία App για την προβολή των πολιτιστικών εκδηλώσεων του δήμου. Στόχος είναι η καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών για τα δρώμενα στο νησί και η προσέλκυση τους στην πόλη και στις κοινότητες αφήνοντας τα ξενοδοχεία.

-Ανανέωση social media. Η ανανέωση του περιεχομένου και η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνιακής στρατηγικής και των δράσεων προώθησης του τουρισμού στην Κω.

διαβάστε ακόμα

Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford
Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις