Έμφαση στον ιαματικό τουρισμό δίνει το νέο πρόγραμμα προβολής της Κασσάνδρας

17-01-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Κασσάνδρας ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του 2019.

Ο βασικός στόχος του προγράμματος, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής του Δήμου Κασσάνδρας, του υδροθεραπευτηρίου Λουτρών Αγίας Παρασκευής και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, καθώς και η αύξηση της εισροής περισσότερων επισκεπτών στον Δήμο Κασσάνδρας.

Γι αυτό το λόγο, κεντρικός άξονας της τουριστικής προβολής είναι οι ιαματικές πηγές του Υδροθεραπευτηρίου Λουτρών Αγίας Παρασκευής αλλά η  προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής, βάσει του οποίου σχεδιάστηκε το εν λόγω πρόγραμμα, το οποίο περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών προβολής, αναλύοντας τους βασικούς άξονες σε επιμέρους ενότητες, με συγκεκριμένες δράσεις.

Ειδικότερα, προγραμματίζονται μεταξύ άλλων οι ακόλουθες δράσεις:

-Προβολή του παγωτού «Κασσάνδρα» στις σχετικές εκθέσεις.

-Δημιουργία προωθητικού υλικού για την ενημέρωση και προβολή του Δήμου Κασσάνδρας, για παράδειγμα δημιουργία εντύπων –χαρτών και θεματικών διαδρομών που αφορούν πεζοπορικές, ποδηλατικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού και δημιουργία γενικού εντύπου προβολής της Κασσάνδρας.

-Παραγωγή και προμήθεια διαφημιστικού υλικού που θα χρησιμοποιηθεί σε διαφημιστικές καταχωρήσεις.

-Τηλεοπτική κάλυψη των δραστηριοτήτων της κοινωφελούς επιχείρησης, όπως είναι το Υδροθεραπευτήριο Λουτρών Αγ. Παρασκευής, οι Περιφερειακές Πολιτιστικές

Εκδηλώσεις, το Φεστιβάλ Κασσάνδρας.

-Προβολή από ραδιοφωνικούς σταθμούς.

-Διαφημιστική καταχώριση σε ηλεκτρονικά μέσα, εφημερίδες και περιοδικά

-Διοργάνωση ενημερωτικών σεμιναρίων για τον τουρισμό, ήτοι τεχνικές πώλησης, συστήματα κρατήσεων, FNB, τεχνικές marketing τουριστικών επιχειρήσεων.

 

 

διαβάστε ακόμα

Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο
ICAP CRIF | Ενισχύεται η παρουσία Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στις ελληνικές επιχειρήσεις
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ψηφιακές πλατφόρμες για την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού