Την ανάπτυξη μιας νέας, ελκυστικής εικαστικής ταυτότητας για τον τουρισμό της Ζακύνθου, με σκοπό να ενισχυθεί περαιτέρω η εικόνα του νησιού στην ελληνική και διεθνή τουριστική αγορά, αποφάσισε ο Δήμος Ζακύνθου. Η νέα τουριστική ταυτότητα (destination brand), δράση προϋπολογισμού 12.400 ευρώ, θα αξιοποιηθεί σε όλες τις ενέργειες τουριστικής προβολής που θα υλοποιήσει εφεξής ο δήμος.
Η νέα ταυτότητα απευθύνεται στην εγχώρια και διεθνή τουριστική αγορά καθώς και στις επιχειρήσεις που οργανώνουν και πωλούν ταξίδια. Το κύριο ζητούμενο της δράσης, είναι να κωδικοποιηθεί επιτυχώς η τουριστική ιδιαιτερότητα αυτού του πολύμορφου προορισμού μέσα από μια τουριστική ταυτότητα, η οποία:
-θα είναι ελκυστική, θα έχει δηλαδή μια αισθητική ευχάριστη και ενδιαφέρουσα για το ευρύ ταξιδιωτικό κοινό και για τους τουριστικούς επαγγελματίες, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Δήμος Ζακύνθου απευθύνεται σε τουρίστες από όλον τον κόσμο, όλων των ηλικιών, κάθε μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου, με πολλά διαφορετικά ειδικά ενδιαφέροντα.
-θα είναι δυναμική, αναδεικνύοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το νησί της Ζακύνθου.
-θα διαφοροποιεί τη Ζάκυνθο από άλλους νησιωτικούς προορισμούς του Ιονίου και ευρύτερα της Μεσογείου, συμπυκνώνοντας τα στοιχεία που είναι χαρακτηριστικά για το νησί.
-θα είναι διαχρονική και ευέλικτη, θα μπορεί δηλαδή να λειτουργήσει ως «umbrella brand» για τα επιμέρους τουριστικά προϊόντα.
Τέλος, θα είναι κατάλληλη για ευρεία χρήση σε όλες τις ενέργειες μάρκετινγκ που θα υλοποιήσει ο Δήμος όπως διαδικτυακή προβολή, έντυπη και ηλεκτρονική διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, παραγωγή εντύπων και χαρτών, συμμετοχή σε εκθέσεις και άλλες εκδηλώσεις και παραγωγή πινακίδων.