Νέα τουριστική ταυτότητα για τη Ζάκυνθο

09-05-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Την ανάπτυξη μιας νέας, ελκυστικής εικαστικής ταυτότητας για τον τουρισμό της Ζακύνθου, με σκοπό να ενισχυθεί περαιτέρω η εικόνα του νησιού στην ελληνική και διεθνή τουριστική αγορά, αποφάσισε ο Δήμος Ζακύνθου. Η νέα τουριστική ταυτότητα (destination brand), δράση προϋπολογισμού 12.400 ευρώ, θα αξιοποιηθεί σε όλες τις ενέργειες τουριστικής προβολής που θα υλοποιήσει εφεξής ο δήμος.

Η νέα ταυτότητα απευθύνεται στην εγχώρια και διεθνή τουριστική αγορά καθώς και στις επιχειρήσεις που οργανώνουν και πωλούν ταξίδια. Το κύριο ζητούμενο της δράσης, είναι να κωδικοποιηθεί επιτυχώς η τουριστική ιδιαιτερότητα αυτού του πολύμορφου προορισμού μέσα από μια τουριστική ταυτότητα, η οποία:

-θα είναι ελκυστική, θα έχει δηλαδή μια αισθητική ευχάριστη και ενδιαφέρουσα για το ευρύ ταξιδιωτικό κοινό και για τους τουριστικούς επαγγελματίες, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Δήμος Ζακύνθου απευθύνεται σε τουρίστες από όλον τον κόσμο, όλων των ηλικιών, κάθε μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου, με πολλά διαφορετικά ειδικά ενδιαφέροντα.

-θα είναι δυναμική, αναδεικνύοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το νησί της Ζακύνθου.

-θα διαφοροποιεί τη Ζάκυνθο από άλλους νησιωτικούς προορισμούς του Ιονίου και ευρύτερα της Μεσογείου, συμπυκνώνοντας τα στοιχεία που είναι χαρακτηριστικά για το νησί.

-θα είναι διαχρονική και ευέλικτη, θα μπορεί δηλαδή να λειτουργήσει ως «umbrella brand» για τα επιμέρους τουριστικά προϊόντα.

Τέλος, θα είναι κατάλληλη για ευρεία χρήση σε όλες τις ενέργειες μάρκετινγκ που θα υλοποιήσει ο Δήμος όπως διαδικτυακή προβολή, έντυπη και ηλεκτρονική διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, παραγωγή εντύπων και χαρτών, συμμετοχή σε εκθέσεις και άλλες εκδηλώσεις και παραγωγή πινακίδων.

 

διαβάστε ακόμα

Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο
ICAP CRIF | Ενισχύεται η παρουσία Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στις ελληνικές επιχειρήσεις
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ψηφιακές πλατφόρμες για την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού
Celestyal | Προσφορές Black Friday - κρουαζιέρες 7 διανυκτερεύσεων από €359
Φλωρεντία: Ο Δεκάλογος των "Όχι" για τη διαχείριση του υπερτουρισμού - Στο στόχαστρο (και) οι βραχυχρόνιες μισθώσεις
ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. αφίξεις στα τουριστικά καταλύματα τον Σεπτέμβριο
Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας | Η Ελλάδα δεν είναι μόνο τουριστικός προορισμός. Eίναι μια γιορτή για τις αισθήσεις...