Η Ρόδος κατακτά δημοσιογράφους και bloggers από τη Ρουμανία

24-06-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Με συγκριτικά πλεονεκτήματα τη μοναδικότητά της, την ιστορική, πολιτιστική κληρονομιά, το απαράμιλλο φυσικό της κάλλος καθώς και τη ζεστή φιλοξενία των ανθρώπων της, που καθιστούν το τουριστικό της προϊόν εξαιρετικό, η Ρόδος κατέκτησε τις καρδιές των τεσσάρων δημοσιογράφων και bloggers της Ρουμανίας, καθώς και των εκπροσώπων tour operator της χώρας τους, που επισκέφθηκαν το νησί από τις 11 - 18 Ιουνίου 2019.  

Σκοπός του ταξιδιού τους ήταν η παρουσίαση στα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα που εκπροσωπούν, ενός μεγάλου αφιερώματος στη Ρόδο, στον πολιτισμό, την παράδοση, τα αξιοθέατα, τα μνημεία και τις φυσικές ομορφιές της, στο πλαίσιο δημοσιογραφικού ταξιδιού που διοργάνωσε ο Ε.Ο.Τ. Ρουμανίας, Ουκρανίας και Βουλγαρίας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου. 

Πρόκειται για δημοσιογράφους, bloggers και influencers με χιλιάδες ακόλουθους στα social media, που η θεματολογία τους αφορά κατηγορίες όπως Luxury, Lifestyle, Fashion και απευθύνονται σε ένα κοινό με ανώτερο επίπεδο εισοδημάτων και καταναλωτικής δυνατότητας. 

Συγκεκριμένα πρόκειται για: 

-Tην κα Ana Morodan, influencer, επιχειρηματία  η οποία συμμετέχει στο show Asia Express που αποτελεί το δεύτερο σε τηλεθέαση show της Ρουμανικής τηλεόρασης, με εντυπωσιακά μεγάλο αριθμό ακολούθων στα social media. Ειδικότερα στο instagram έχει 283.000 followers, στο Facebook 88.583 followers, στο You Tube έχει 10.829 followers και στο προσωπικό της Blog έχει 75.000 unique users το μήνα. Ασχολείται κυρίως με τη μόδα, τη φωτογραφία, το lifestyle, το luxury travel, το lyxury, τα culture trips και απευθύνεται σε κοινό ηλικίας 25 – 44. 

-Τον κ. Claudiu Enescu, βοηθό της Ana Morodan, blogger, ο οποίος  ασχολείται κυρίως με τη μόδα, τη φωτογραφία, το lifestyle, τις οικογενειακές διακοπές, το luxury travel, το lyxury, τα culture trips.

-Την κα Dana Gont, influencer, Tv host - Bonton weekend show @ Digi 24 about Lifestyle με χιλιάδες ακολούθους στα social media. Ασχολείται κυρίως με ειδησεογραφία, business travel, Lifestyle, Luxury travel, healthy life, culture trips, επιχειρήσεις.

-Την κα Diana Cosmin, influencer, πρώην chief editor στο Forbes Lifestyle και στο Forbes Up, συγγραφέα, με δύο προφίλ στο Facebook και 29.025 followers και 7.337 followers αντίστοιχα, στο Instagram 55.500 followers, και στο προσωπικό της Blog 100.000 users κάθε μήνα. Το κοινό της είναι κυρίως ηλικίας 25 – 54. Ασχολείται κυρίως με μόδα, ειδησεογραφία, ρεπορτάζ σε θέματα τουρισμού, business travel, business, ξενοδοχεία, Lifestyle, Luxury travel, luxury, food and beverage, healthy life, culture trips.

Μαζί τους η διευθύντρια PR & Branch Manager του Tour Operator Cocktail Holidays κα Ana Coicea, ενώ καθ΄ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους συνοδεύονταν από την ξεναγό Ana Maria Smadeanu

Την πρώτη ημέρα της άφιξής τους στο νησί είχαν μία πρώτη συνάντηση με την αντιδήμαρχο Τουρισμού, Διεθνούς Προβολής και Αποδήμων Ροδίων κα  Μαρίζα Χατζηλαζάρου, η οποία ανέφερε μεταξύ άλλων: «Η Ρουμανία είναι μία ανερχόμενη τουριστική αγορά για τη Ρόδο με μεγάλη δυναμική και προοπτικές. Η προβολή δε του νησιού από τα Μ.Μ.Ε. που εκπροσωπείτε θα συμβάλλει στην αύξηση, ποιοτική και ποσοτική, των τουριστών από την χώρα σας». 

Για τη διοργάνωση του ταξιδιού των Ρουμάνων δημοσιογράφων, influencers και  bloggers  συνεργάστηκαν με επιτυχία ο Προϊστάμενος του Γραφείου Ε.Ο.Τ. Ρουμανίας, Ουκρανίας και Βουλγαρίας κ. Γιώργος Σταφυλάκης με τη Διευθύντρια της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου κα Βεατρίκη Σέρβου, τον Προϊστάμενο του Τμήματος Προβολής, Προώθησης και Πληροφόρησης κ. Κωνσταντίνο Χατζίκο και την Προϊσταμένη του Τμήματος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Τουρισμού της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου κα Ειρήνη Χατζηνικολάου.   

Οι Ρουμάνοι δημοσιογράφοι συνοδευόμενοι από το έμπειρο στέλεχος της Διεύθυνσης Τουρισμού Δήμου Ρόδου κ. Βλάση Φακιόλη όργωσαν κυριολεκτικά τη Ρόδο τις τέσσερις ημέρες της παραμονής τους στο νησί. 

Έζησαν τη μαγεία της Μεσαιωνικής Πόλης, Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, επισκέφθηκαν το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου, περπάτησαν στην περίμετρο των τειχών της Μεσαιωνικής Πόλης, περιηγήθηκαν στις Ακροπόλεις της Ρόδου και της Λίνδου, στην Αρχαία Κάμειρο και σε άλλους αρχαιολογικούς χώρους, 

Θαύμασαν την αρχιτεκτονική των κτισμάτων στις Πηγές Καλλιθέας, εντυπωσιάσθηκαν από τη Λίνδο, έφθασαν μέχρι το Πρασονήσι. Επισκέφθηκαν το Ενυδρείο της Ρόδου ενώ παρακολούθησαν την παρουσίαση της ιστορίας της Ρόδου στο Throne of Helios – 9D Interactive Cinema. Ξεναγήθηκαν από θαλάσσης στο νησί, από τη Ρόδο μέχρι τις Πηγές Καλλιθέας,  με την εταιρία Rhodes Rib Experience.

Ενθουσιάσθηκαν με την επίσκεψή τους στον Λόφο της Φιλερήμου και με την πανέμορφη φύση της Ρόδου στις Επτά Πηγές, την  Κοιλάδα των Πεταλούδων και τον Προφήτη Ηλία, επισκέφθηκαν το ξενοδοχείο Έλαφος και Ελαφίνα, το Φουντουκλί, θαύμασαν τα κάστρα Κρητηνίας και Μονολίθου, έζησαν ένα μοναδικό Safari στην ορεινή Ρόδο, περιηγήθηκαν στο παραδοσιακό χωριό Φάνες με τα εκπληκτικά χρώματα των σπιτιών του. 

Επισκέφθηκαν το Μουσείο Μέλισσας της Μελισσοκομικής Δωδεκανήσου,  το ελαιοτριβείο «Λαδόμυλος» στα Σιάννα, όπου γνώρισαν όλα τα στάδια παραγωγής και επεξεργασίας του παρθένου ελαιόλαδου της Ρόδου και το  οινοποιείο της Emery στον Έμπωνα. Εντυπωσιάσθηκαν από τις παραλίες του νησιού, ενώ επισκέφθηκαν για μία ημέρα και τη Σύμη. 

Στη Ρόδο γευμάτισαν στο εστιατόριο στις Πηγές Καλλιθέας, στο εστιατόριο Porto Antiquo, στο Café Auvergne, στο εστιατόριο Mavrikos στη Λίνδο και στο εστιατόριο Alex Beach, ενώ δείπνησαν στο εστιατόριο του ξενοδοχείου Atrium Platinum και του ξενοδοχείου Rodos Palace.

Κατά τις ημέρες  παραμονής τους στη Ρόδο είχαν ήδη αναρτήσει στα social media σε πραγματικό χρόνο τις εντυπώσεις τους, φωτογραφίες και video από το νησί, αλλά και σχετικές αναφορές σε άρθρα που θα δημοσιεύσουν άμεσα. 

Για το υπέροχο, όπως ανέφεραν ταξίδι τους στη Ρόδο, ευχαρίστησαν από καρδιάς την αντιδήμαρχο Τουρισμού, Διεθνούς Προβολής και Αποδήμων Ροδίων κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου, αλλά και τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, υπογραμμίζοντας ότι «η Ρόδος  δεν είναι ένα νησί που θα το επισκεφτείς μόνο μία φορά, έχει  κάτι από ολόκληρο τον κόσμο, κάθε πέτρα του νησιού κρύβει και μία ιστορία και το φαγητό του νησιού είναι εξαιρετικό. Η ροδίτικη φιλοξενία βρίσκεται δε στα top της αξιολόγησής τους».  

Στους Ρουμάνους δημοσιογράφους μοιράσθηκαν τσάντες με δώρα και έντυπο υλικό. Φιλοξενήθηκαν από το ξενοδοχείο Atrium Platinum (Presidential A.E.) και ξεναγήθηκαν από τους ξεναγούς κα Στεφανία Μοροιάνου και  κ. Κωνσταντίνο Πανάγος. 

Στην επιτυχία τους ταξιδιού τους συνέβαλαν ως χορηγοί και επιχειρήσεις της Ρόδου όπως: 

Ξενοδοχείο Atrium Platinum (Presidential A.E.) - φιλοξενία 

Destination One - Τάσος Χατζηλιαμής - διάθεση mini van για τις μετακινήσεις

Ξενοδοχείο Ρόδος Παλάς Α.Ε. - Ξενοδοχείο Rodos Palace Hotel - δείπνο

Δημήτρης και Μιχάλης Μαυρίκος - Εστιατόριο Mavrikos - γεύμα

Κατάλυμα Ωβέρνη Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε. - γεύμα

Αγησάνδρου Εστίαση Ο.Ε. - Εστιατόριο Lipsi - γεύμα

Γ. και Μ. Πιτροπάκης Ο.Ε. - Porto Antiquo Restaurant - γεύμα

Ποντικάκης Γιώργος και Σία Ο.Ε.- Εργαστήρι Ζαχαροπλαστικής Pane Di Capo - γεύμα

Εστιατόριο Επτά Πηγές - Πέτας Τσαμπίκος και Υιοί Ο.Ε.

Μελισσοκομική Δωδεκανήσου Α.Ε.Β.Ε. - Μουσείο Μέλισσας 

Caroline Brix - Μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε. Rhodes Adventures - Safari στην ορεινή Ρόδο

Sea Dreams - Ναυτική Εταιρία Αιγαίου - Μεταφορά στη Σύμη

Νικόλαος Τριανταφύλλου - Emery A.B.E. Οίνων και Ποτών - ξενάγηση στο εργοστάσιο της Emery

Ν. Τατάκης Α.Ε. – Wine Perfection 

Natura Rodos – Σταύρος Γεώργιος Κάλλας Ο.Ε.

 

διαβάστε ακόμα

Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford