Το συστηματικό «άνοιγμα» της Πάρου στις αγορές της Μέσης Ανατολής, η ένταξη στο διεθνές δίκτυο προώθησης του μαθητικού-φοιτητικού Τουρισμού, οι ενέργειες ψηφιακής αναβάθμισης, προώθησης και ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος του νησιού με ειδική καμπάνια διαδικτυακής επικοινωνίας, η προβολή στην ηλεκτρονική σελίδα του γαλλικού ταξιδιωτικού οδηγού Petit Fute, η πιστοποίηση των μονοπατιών και σειρά άλλων δράσεων που ενισχύουν το στόχο της επέκτασης της τουριστικής περιόδου, αποτελούν μερικές από τις δράσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου για το 2020.
Στη σχετική απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, έπειτα από εισήγηση της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και της εταιρίας Συμβούλων του Δήμου, προβλέπεται επίσης η συμμετοχή σε 18 διεθνείς και κλαδικές εκθέσεις τόσο για τη συντήρηση του μεριδίου αγοράς του προορισμού όσο και για την ανάδειξη ειδικών μορφών τουρισμού, όπως ο θαλάσσιος και ο τουρισμός τρίτης ηλικίας, ενώ για την προώθηση του θρησκευτικού, κυρίως, τουρισμού από τη Ρωσία εγκρίθηκε πρόγραμμα προβολής μέσω της αεροπορικής εταιρίας “Aeroflot”.
Σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Πάρου κ. Μάρκος Κωβαίος τόνισε: «Η Πάρος πέτυχε και εφέτος ένα ακόμα ιστορικό ρεκόρ αφίξεων και μάλιστα σε μια εποχή κατά την οποία, λόγω του εξωτερικού ανταγωνισμού από Τουρκία, Αίγυπτο, Τυνησία αλλά και Κροατία, ο «πήχης» επιτυχίας για το σύνολο των ελληνικών προορισμών είχε τεθεί στα περυσινά επίπεδα.
Αυτό σημαίνει ότι οι βάσεις που έχουν τεθεί από τον προορισμό στις διεθνείς τουριστικές αγορές είναι σταθερές και απόλυτα στοχευμένες. Και όλα αυτά, με σεβασμό στο περιβάλλον, τις παραδόσεις και τη φυσιογνωμία του νησιού που εντάσσονται στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης που επιδιώκουμε, παράλληλα με τη βελτίωση στις υποδομές που υλοποιούμε (αφαλατώσεις λιμάνια κτλ) για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στην αυξημένη ροή επισκεπτών».
Εξ άλλου, ο Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής κ.Μικές Λεοντής δήλωσε: «Συνεχίζουμε με νέες δράσεις που διασφαλίζουν τόσο την κεφαλαιοποίηση της βασικής τουριστικής περιόδου με ταυτόχρονη «στροφή» σε ποιοτικότερα στοιχεία – κατά το δυνατόν – από τις ίδιες αγορές όσο και με ενίσχυση της παρουσίας του προορισμού σε νέες ανερχόμενες – εκτός Ευρώπης – αγορές με έμφαση στις εναλλακτικές μορφές Τουρισμού που προσφέρει το νησί, δεδομένου ότι συμβάλουν τόσο στον ποιοτικό στόχο όσο και στην περαιτέρω διεύρυνση της τουριστικής περιόδου που ήδη έχει επιτευχθεί, αλλά έχει περιθώρια χρονικής επέκτασης».