Ημερίδα με θέμα: Ρόδος – Destination Marketing

19-11-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η ανάγκη δημιουργίας ενός φορέα διαχείρισης της Ρόδου ως τουριστικού προορισμού, τονίστηκε στο πλαίσιο της Ημερίδας που διοργάνωσε η Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Anko με θέμα: «Ρόδος – Destination Marketing».

«Η Ρόδος μπορεί να αποτελέσει διεθνή τουριστικό προορισμό, αναδεικνύοντας την ιστορία, τον πολιτισμό, την τοπική γαστρονομία και τις φυσικές της ομορφιές», σημείωσε ο Υφυπουργός Τουρισμού κ.Μάνος Κόνσολας, ενώ η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Marketing Greece κα. Ιωάννα Δρέττα ανέδειξε τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί αυτό, μέσα από συγκεκριμένα επιτυχημένα παραδείγματα σε ολόκληρο τον κόσμο. «Αν είχαν εφαρμοστεί λίγα έστω από αυτά που αναδείχθηκαν στην Ημερίδα, τότε αυτήν την περίοδο θα έπρεπε να είμαστε όλοι στα ξενοδοχεία μας και να δουλεύουμε», παρατήρησε από την πλευρά του ο κ.Γιώργος Ματσίγκος πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, δηλώνοντας την αποφασιστικότητα των επαγγελματιών του κλάδου να στηρίξουν ενεργά αυτήν την προσπάθεια, με διαφάνεια, ανοικτές διαδικασίες και συνεισφορά όλων.

Ο Διευθυντής της Νovus Mind Business Consultants κ.Ιωάννης Φώτης αναφέρθηκε στις ευκαιρίες που δημιουργούν τα social media σε μια οργανωμένη προσπάθεια προώθησης ενός προορισμού, ενώ ο επικεφαλής της εταιρείας Nelios κ.Δημήτρης Σερίφης, αναφέρθηκε στις δυνατότητες μεγέθυνσης του οφέλους για τον ξενοδοχειακό κλάδο, από την ανάπτυξη των απευθείας πωλήσεων / κρατήσεων, μέσω του διαδικτύου. 

«Δίπλα στο επιτυχημένο τουριστικό προϊόν Ήλιος – Θάλασσα, οφείλουμε να δημιουργήσουμε νέες προτάσεις προς τους επισκέπτες της Ρόδου, αξιοποιώντας την ιστορία, τον πολιτισμό μας, τη λαογραφία μας, τη γαστρονομία του νησιού μας», παρατήρησε με τη σειρά της η διευθύντρια της Anko Ρόδου κα. Στεργία Έψιμου ανοίγοντας τις εργασίες της Ημερίδας, που αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην συλλογική προσπάθεια δημιουργίας ενός φορέα διαχείρισης προορισμού για το νησί.  

Η διοργάνωση της Ημερίδας ήταν αποτέλεσμα της ομαδικής προσπάθειας των σπουδαστών της σχολής. Συνετέλεσαν οι πρεσβευτές των τμημάτων οι κυρίες Βαλάντω Ζαχαριά, Δήμητρα Μπάρδου, Εύη Καππίρη, Αντιγόνη Καταρτζή. Το service της εκδήλωσης ανέλαβε το τμήμα Hotel Management με τους Maitre Κώστα Χατζημάρκο, Νίκο Μανίσκα, Θεοδόση Κωβιό. Η προσφορά του καφέ ήταν από το τμήμα Barista της σχολής, με τον καθηγητή της Σχολής κ. Παναγιώτη Πότσου και την ευγενική χορηγία της εταιρείας Coffee plus, ενώ τα εξαιρετικά εδέσματα από το Β’ έτος Ζαχαροπλαστικής με τον pastry chef κ. Βασίλη Μέρα. 

Το επιμελητήριο Δωδεκανήσου υπήρξε αρωγός για μία ακόμα φορά στην προσπάθεια της ANKO και σαφώς έρεισμα στην άψογη διοργάνωση και επιτυχία της εκδήλωσης. 

Η ζωντάνια με την οποία επιμελήθηκε τον συντονισμό και την παρουσίαση ο δημοσιογράφος κ. Σταύρος Μονεμβασιώτης, του Alpha TV, και η έντονη διαδραστικότητα, κράτησαν ακλόνητο το ενδιαφέρον και των συμμετεχόντων καθ’ όλη τη διάρκεια της Ημερίδας.

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο