Το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής και ανάπτυξης της Κω για το 2020 ενέκρινε η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου Κω.
Πρόκειται για δράσεις οι οποίες προσαρμόζονται στις επιταγές της τεχνολογίας και της σύγχρονης αντίληψης επικοινωνίας και αναπτύσσουν σχέσεις με εξωτερικούς συνεργάτες μέσω διαγωνισμών, με σκοπό την αποδοτικότερη τοποθέτηση των χρημάτων, στον πιο ευαίσθητο και σημαντικό τομέα της τοπικής οικονομίας.
Στο πλαίσιο του νέου προγράμματος προϋπολογισμού 245.000 ευρώ, μεταξύ άλλων θα δοθεί έμφαση στην ανάπτυξη δημοσίων σχέσεων με τουριστικούς πράκτορες, επιλεγμένους τουριστικούς bloggers και δημοσιογράφους. Επίσης, προτείνεται η αναζήτηση νέων αγορών για την Κω αλλά και η προσέγγιση αναδυόμενων αγορών, με δράσεις ενημέρωσης, workshops και B2B στις χώρες ενδιαφέροντος όπως είναι η Τουρκία, ο Λίβανος, η Ρωσία, η Κίνα, η Λετονία, η Ιορδανία, η Σαγκάη και το Ντουμπάι.
Παράλληλα, θα σχεδιαστούν και δράσεις όπως η δημιουργία brand name της Κω, η ισχυροποίηση της ταυτότητάς της ως τουριστικός προορισμός στην Ελληνική και στη διεθνή αγορά και ο σχεδιασμός λογοτύπου. Προς αυτή την κατεύθυνση, εξίσου σημαντικές δράσεις κρίθηκαν η παραγωγή διαφημιστικών και θεματικών video ανά μορφή τουρισμού και οι διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και περιοδικά.
Επιπροσθέτως, θα παραχθεί διαφημιστικό έντυπο θεματικού υλικού σε διάφορες γλώσσες, καθώς και ενημερωτικό έντυπο για τους υποψήφιους επισκέπτες της κρουαζιέρας.
Τέλος, ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στην αποτελεσματική διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στην δημιουργία ηλεκτρονικής παρουσίασης πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων, καθώς και στον εμπλουτισμό της ιστοσελίδας της Κω.