Περιφέρεια Ηπείρου: “Epirus Breathtaking Greece for all seasons!”- στόχος να καθιερωθεί στους κορυφαίους ηπειρωτικούς προορισμούς

03-06-14 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Με στόχο την καθιέρωσή της στην τριάδα των κορυφαίων ηπειρωτικών προορισμών της Ελλάδας, προσελκύοντας τουρισμό όλες τις εποχές του χρόνου και με σλόγκαν το “Epirus Breathtaking Greece for all seasons!”, κινείται το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ηπείρου, το οποίο παρουσίασε σήμερα στην Αθήνα ο περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, με αφορμή τη συμμετοχή της περιφέρειας στην 5η Έκθεση Ελληνικών τουριστικών προορισμών και παράδοσης, που διοργανώνεται στο Μετρό του Συντάγματος από τις 2 έως και 4 Ιουνίου 2014. Το πρόγραμμα προβολής υλοποιείται από κοινοτικούς πόρους του ΕΣΠΑ ύψους 900 χιλ. ευρώ.

Στόχος της Περιφέρειας, είπε χαρακτηριστικά ο κ.Καχριμάνης, είναι να καταστήσει την Ήπειρο «προορισμό και για τις τέσσερις εποχές του χρόνου, για κάθε ηλικία και βαλάντιο», ικανό να προσελκύει επαναλαμβανόμενους επισκέπτες. Ηδη το πρόγραμμα προβολής έχει αποφέρει εντυπωσιακή αύξηση επισκεπτών, κυρίως στις παραθαλάσσιες περιοχές, και ανάκαμψη σταδιακά και του χειμερινού-θεματικού τουρισμού.

Επιδίωξη, επίσης, είναι η σύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα και τα τοπικά προϊόντα, η βελτίωση των υποδομών και η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών σε συνεργασία με τους επιχειρηματίες του κλάδου.

«Η Ήπειρος καλύπτει όλα τα ενδιαϕέροντα: Διαθέτει πανάρχαιο πολιτισμό, πανέμορϕες ακτές,  εκπληκτική ϕύση, θρησκευτικά μνημεία με διαχρονική αξία και ιστορία, ανεξάντλητες δυνατότητες για αθλητισμό περιπέτειας και γαστρονομικές απολαύσεις», επισήμανε ο περιφερειάρχης ο οποίος κάλεσε όλους τους Έλληνες να γνωρίσουν την Ήπειρο και να ανακαλύψουν τα δικά της "κρυμμένα μυστικά". 

 

«Να κατευθύνουν κοινωνικό τουρισμό στην ορεινή Ήπειρο»

Απηύθυνε, ωστόσο, έκκληση στην Πολιτεία να βοηθήσει στην τόνωση του αγροτουρισμού που έχει πληγεί περισσότερο από την κρίση. Προκειμένου να ενισχυθεί ο εσωτερικός τουρισμός ο οποίος βρίσκεται σε δύσκολη συγκυρία εξαιτίας της κρίσης, δεδομένου ότι αποτελούσε τον βασικό τροφοδότη της ορεινής Ηπείρου, ο περιφερειάρχης τόνισε πως «το Υπουργείο Τουρισμού πρέπει να κατευθύνει τον κοινωνικό τουρισμό στις ορεινές περιοχές της Ηπείρου».

Στόχος της περιφέρειας είναι η «ποιοτική ενίσχυση του μαζικού ποιοτικού τουρισμού που είναι συνδυασμένος με το παραδοσιακό “θάλασσα και βουνό” με την παράλληλη προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού», τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης τουρισμού της Ηπείρου, κ. Στράτος Ιωάννου. Οι επισκέπτες που προτιμούν τις ορεινές περιοχές είναι, κατά βάση, Ρώσοι που συνδυάζουν την επίσκεψή τους στα Μετέωρα και Ολλανδοί.

«Προωθήσαμε την ανάπτυξη 6 θεματικών τουριστικών ενοτήτων: θαλάσσιος τουρισμός, τουρισμός φύσης, θρησκευτικός, γαστρονομικός, τουρισμός περιπέτειας, πολιτιστικός τουρισμός», είπε ο κ. Ιωάννου. Στις θεματικές αυτές αντιστοιχούν ισάριθμα βίντεο που ετοίμασε η περιφέρεια για τους σκοπούς της τουριστικής προβολής της. Παράλληλα, όπως γνωστοποίησε, έγιναν προσπάθειες διατήρησης του εσωτερικού τουρισμού, στήριξης του εισερχόμενου, ενίσχυσης του brand name της περιοχής και ανάπτυξης των πυλών εισόδου σε αυτήν.

Οι αγορές-στόχοι της περιφέρειας, όπως αναφέρονται στο έργο προβολής της Ηπείρου που έχει ανατεθεί στην εταιρία ENCORE, είναι η Γερμανία, η Βρετανία, η Ολλανδία, η Ιταλία και η Ρωσία. Επί του παρόντος, ο κύριος όγκος των τουριστών που φτάνουν την Ήπειρο αεροπορικώς προέρχεται από τις Σκανδιναβικές χώρες, και ακολουθούν η Αγγλία, η Γαλλία, η Αυστρία, η Γερμανία, η Πολωνία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Ουκρανία και η Σερβία.

Από την πλευρά της εταιρίας που έχει αναλάβει το έργο της «Προώθησης και προβολής του Τουριστικού Προϊόντος της Ηπείρου», με βασικό μήνυμα : “Epirus Breathtaking Greece for all seasons!”,  επισημάνθηκε ότι η έμφαση δίνεται στις σχέσεις που μπορούν να αναπτύξουν οι τουρίστες που επισκέπτονται την περιοχή με την τοπική κοινωνία. 

Ένα από τα βασικά μότο στα οποία βασίζεται η προβολή της περιοχής είναι «Ήπειρος: Προσωπική, αυθεντική, ανθρώπινη, συνταρακτική», ενώ στόχος είναι να τοποθετηθεί η Ήπειρος στον χάρτη ποιοτικού-εναλλακτικού τουρισμού της Μεσογείου και να αναδειχθεί ως η «κρυμμένη ομορφιά» της. 

 

διαβάστε ακόμα

Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις
Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου
MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω