Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Πελοποννήσου

10-03-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της για το 2020, με τίτλο Προορισμός: Πελοπόννησος-12 μήνες, ενέκρινε η Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Το νέο πρόγραμμα, ενδεικτικού προϋπολογισμού 1.200.000 ευρώ, έχει ως βασικούς άξονες τους εξής:

-Σύνδεση του τουρισμού με τον αγροδιατροφικό τομέα της αγροτικής παραγωγής και το καλάθι προϊόντων της Πελοποννήσου, με την ανάδειξη τοπικών συμφώνων ποιότητας που θα επεκτείνεται, εκτός από τον αγροδιατροφικό τομέα, στον πολιτισμό, το φυσικό περιβάλλον, την εκπαίδευση, τις υποδομές και τις μεταφορές.

-Ανασχεδιασμός και εξειδίκευση τόσο ως προς τα πεδία του Τουρισμού εσωτερικού, εξωτερικού, θρησκευτικού και ως προς τη γεωγραφική διαφοροποίηση που πρέπει να υπάρξει ανά Περιφερειακή Ενότητα.

-Πρωτοβουλίες εορτασμού για τα διακόσια χρόνια από την Εθνεγερσία και την Απελευθέρωση, καθώς η Πελοπόννησος, χώρος πολλών ιστορικών μαχών και συγκρούσεων από την έναρξη έως το νικηφόρο τέλος της Επανάστασης, είναι το προνομιακό πεδίο για την Διεθνή προβολή των ιστορικών Δρόμων του Αγώνα της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας.

-Συνεργασία και συνέργειες με τον Απόδημο Ελληνισμό για προώθηση και προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου καθώς και τη δικτύωσή μας με την ελληνική κοινότητα.

-Ταυτόχρονα με την αξιοποίηση των υπαρχουσών υποδομών στην ηλεκτρονική εποχή, δημιουργία βάσεων δεδομένων με όλες τις δημόσιες και ιδιωτικές υποδομές κέντρων ηλεκτρονικής και διαδικτυακής πληροφόρησης και η δημιουργία και η προβολή της πολιτιστικής ατζέντας-ημερολογίου της Πελοποννήσου.

Στο πλαίσιο του νέου προγράμματος, θα λάβουν χώρα μεταξύ άλλων οι εξής δράσεις:

-Ταξίδια γνωριμίας και εξοικείωσης με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ του εξωτερικού και ειδικότερα bloggers, δημοσιογράφων τουριστικού τομέα με σκοπό τη δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας, την δικτύωση με σημαντικούς φορείς και διαμορφωτές – επηρεαστές της κοινής γνώμης.

-Παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος με σύγχρονα τεχνικά εργαλεία και τρόπο παρουσίασης σε παραδοσιακές και μη αγορές, με επισκέψεις σε μεγάλες πόλεις των χωρών αυτών. Στόχος είναι, μέσα από την προσωπική επαφή της αντιπροσωπείας της Περιφέρειας Πελοποννήσου με τους επισκέπτες του Workshop – Roadshow, η ανάπτυξη επαφών και συνεργασιών μεταξύ των φορέων  αλλά και των επαγγελματιών, η πραγματοποίηση επιχειρηματικών συναντήσεων, η ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της Πελοποννήσου και η ενημέρωση για ειδικές μορφές τουρισμού που θα συντελέσουν στην επέκταση της τουριστικής περιόδου.

- Ανάδειξη και προώθηση του εναλλακτικού-θεματικού τουρισμού, όπως είναι για παράδειγμα ο θαλάσσιος, συνεδριακός, αρχαιολογικός, γαμήλιος, χιονοδρομικός και γαστρονομικός τουρισμός , μέσα από ολοκληρωμένες συνδυαστικές δράσεις δημοσίων σχέσεων και συμπληρωματικές ενέργειες οι οποίες θα αφορούν την προσέγγιση της εναλλακτικής μορφής που θα επιλεγεί.

- Δημιουργία υλικού προώθησης και προβολής, όπως παραγωγή βίντεο, φυλλαδίων, χαρτών και ειδικών εντύπων που θα αφορούν στον θεματικό τουρισμό.

-Διενέργεια καινοτόμας online δικτύωσης με τα κανάλια διανομής του τουριστικού προϊόντος της  Πελοποννήσου με τους Tour Operator και τους Travel agent του εξωτερικού.

-Αναβάθμιση των ήδη υπαρχουσών εφαρμογών και ανάπτυξη νέων για κινητά τηλέφωνα , για μεγαλύτερη διάδραση κυρίως με το νεανικό κοινό, την παραγωγή περιεχομένου από τους χρήστες για πραγματοποίηση ενεργειών mobile marketing.

-Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας, εγχώρια και εξωτερικού, σε in-flight περιοδικά αεροπορικών εταιρειών, προβολή DVD ή SPOT κατά την διάρκεια πτήσεων αεροπορικών εταιρειών καθώς και τηλεοπτικές – ραδιοφωνικές διαφημίσεις, ηχητικά μηνύματα ή διαφημίσεις σε τόπους συγκέντρωσης κοινού, στο μετρό και προβολή σε πολυκαταστήματα.

 

διαβάστε ακόμα

“Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας
Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων με βάση τα κριτήρια βιωσιμότητας
H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού
Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024
Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν
Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ
Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700
FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν
Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων
Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025