Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ίου

12-03-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής ενέκρινε ο Δήμος Ιητών.

Στο πλαίσιο του νέου προγράμματος προϋπολογισμού 100.800 ευρώ,  θα λάβουν χώρα μεταξύ άλλων δράσεις προβολής στο διαδίκτυο με τη συνεργασία εταιρείας προώθησης και διαφήμισης, δημιουργία νέας ιστοσελίδας του δήμου, δημιουργία φωτογραφιών και βίντεο καθώς και δημιουργία τράπεζας-αρχείου email επισκεπτών σε συνεργασία με τις τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού.

Παράλληλα, το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής περιλαμβάνει και τη συνεργασία με ειδικό σύμβουλο ο οποίος θα συνεργάζεται με εταιρεία marketing-προβολής και θα έχει την δυνατότητα να φέρει την τουριστική επιτροπή του Δήμου Ιητών σε επαφή τόσο με τα εγχώρια έντυπα, όσο και με τα τηλεοπτικά κανάλια για συμμετοχή σε τηλεοπτικές εκπομπές και παρουσίαση του νησιού και των παραδοσιακών προϊόντων. Επιπροσθέτως, προγραμματίζονται  καταχωρήσεις σε ελληνικά έντυπα και περιοδικά που θα προβάλλουν το νησί, τις ομορφιές του και τα παραδοσιακά προϊόντα όπως είναι το διεθνώς βραβευμένο τυρί.

Στόχος της τουριστικής προβολής της Ίου είναι να αναδειχτεί το νησί ως τουριστικός προορισμός, να προβληθούν οι ομορφιές του νησιού, τα καταλύματα, τα τοπικά παραδοσιακά προϊόντα, τα θαλάσσια σπορ, ο θρησκευτικός και πολιτιστικός τουρισμός, να διευκολυνθεί ο επισκέπτης και να αισθανθεί οικεία κατά την διάρκεια των διακοπών του, να αναδειχτούν τα μονοπάτια και να προωθηθεί ο εναλλακτικός τουρισμός, καθώς και να προγραμματιστεί η λήψη στατιστικών στοιχείων που να αφορούν τους επισκέπτες προκειμένου να γίνει η οργάνωση των ενεργειών για τα επόμενα χρόνια.

διαβάστε ακόμα

“Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας
Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων με βάση τα κριτήρια βιωσιμότητας
H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού
Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024
Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν
Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ
Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700
FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν
Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων
Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025