Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Σκοπέλου

13-03-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του ενέκρινε ο Δήμος Σκοπέλου.

Στόχος του νέου προγράμματος συνολικού προϋπολογισμού 160.968 ευρώ, είναι κυρίως η ανάδειξη των ειδικών μορφών τουρισμού και των διαχρονικών περιουσιακών στοιχείων που διαθέτει η Σκόπελος, όπως είναι για παράδειγμα  η σύνδεση με το μιούζικαλ και την ταινία Mamma Mia!, στοιχεία που θα συμβάλλουν στην αύξηση της μέσης παραμονής, των δαπανών, της επαναληψιμότητας αλλά και της επέκτασης της τουριστικής περιόδου.

Ειδικότερα, το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη δημιουργία μοντέρνων εντύπων σε μεγάλες διαστάσεις, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και πολύγλωσσο κείμενο.

διαβάστε ακόμα

“Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας
Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων με βάση τα κριτήρια βιωσιμότητας
H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού
Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024
Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν
Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ
Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700
FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν
Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων
Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025