Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Χίου

13-03-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του ενέκρινε ο Δήμος Χίου.

Ειδικότερα, οι δράσεις που θα υλοποιηθούν κατά το τρέχον έτος, είναι μεταξύ άλλων οι εξής:

-Διαχείριση και επικαιροποίηση της ιστοσελίδας, διαχείριση και προώθηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προμήθεια ειδικού λογισμικού και σύγχρονη εκπαίδευση: Η ιστοσελίδα του Δήμου Χίου μπορεί να αποτελέσει βασικό εργαλείο διάθεσης πληροφοριών γενικού ενδιαφέροντος για το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν της Χίου και πρέπει να είναι άρτια, σύγχρονη και σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα, προκειμένου να παρέχει την δυνατότητα σε κάθε επισκέπτη, Έλληνα ή αλλοδαπό, να αντλήσει πληροφορίες για την Χίο. Μέσα από την ιστοσελίδα εξυπηρετείται η ανάγκη άμεσης εμπλοκής με το κοινό, διάδρασης και τελικής επιλογής του προορισμού.

Ακόμη απαραίτητη θεωρείται η προμήθεια ειδικού λογισμικού με το οποίο θα εφοδιαστεί ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός που θα χρησιμοποιείται στις τουριστικές δράσεις. Στόχος είναι η άρτια παρουσίαση με τη μορφή e-book του τουριστικού προϊόντος της Χίου σε διάφορες γλώσσες, αλλά και η δυνατότητα στον δυνητικό επισκέπτη να αντλήσει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τον προορισμό διακοπών που τον ενδιαφέρει με εύκολο και σύγχρονο τρόπο.  Περαιτέρω, θα λάβει χώρα  η προώθηση μέσω των social media αλλά και καινοτόμων εφαρμογών όπως συστήματα διαχείρισης προορισμού και πρόσβαση ατόμων με ειδικές ανάγκες. Επίσης, περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός - παραγωγή ηλεκτρονικής πλατφόρμας για εξειδικευμένη εξ` αποστάσεως παρουσίαση συγκριτικών πλεονεκτημάτων του νησιού σε τουριστικούς πράκτορες στο εξωτερικό, υπό τη μορφή ηλεκτρονικών σεμιναρίων ασύγχρονης εκπαίδευσης.

-Προώθηση και διαφήμιση: Στην εν λόγω δράση περιλαμβάνονται και οι παραδοσιακές μέθοδοι διαφήμισης όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και οι καταχωρήσεις σε έντυπα μέσα. Στις διαφημιστικές καταχωρήσεις περιλαμβάνεται και η προβολή όλων των δράσεων του Δήμου, όπως αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις. Επιπλέον, θα χρησιμοποιηθεί και ο έμμεσος τρόπος διαφήμισης, όπως η συμμετοχή του Δήμου Χίου σε διαγωνισμούς σχετικούς με τον τουρισμό,  σε κινηματογραφικές-τηλεοπτικές παραγωγές υψηλής θεαματικότητας, μέσω των οποίων προβάλλεται ο φυσικός, πολιτιστικός και πολιτισμικός πλούτος του νησιού και δημιουργεί την επιθυμία μελλοντικής επίσκεψης στον τόπο των γυρισμάτων.

Παράλληλα, θα γίνουν καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας, εγχώρια και εξωτερικού, τηλεοπτικές - ραδιοφωνικές διαφημίσεις, διαφημιστικές καταχωρήσεις σε μηχανές αναζήτησης, σε ηλεκτρονικές διαδραστικές εκδόσεις σε μορφή εφαρμογής,   προβολή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηχητικά μηνύματα σε τόπους συγκέντρωσης πλήθους όπως είναι το μετρό, καθώς και υπαίθρια διαφήμιση.

-Εκπόνηση μελετών και ερευνών: Διεξαγωγή μελετών οι οποίες θα μπορούσαν να τροφοδοτήσουν τον Δήμο Χίου με χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την ακολουθούμενη στρατηγική τουριστικής προβολής, μέσω συνεργασιών  με εκπαιδευτικά ιδρύματα, τουριστικούς φορείς, ινστιτούτα μελετών και ιδιωτικές εταιρείες.

 

 

διαβάστε ακόμα

“Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας
Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων με βάση τα κριτήρια βιωσιμότητας
H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού
Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024
Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν
Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ
Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700
FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν
Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων
Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025