Σχεδιασμός δράσεων από τον Δήμο Ρόδου για την επόμενη μέρα στον τουρισμό

28-04-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σε έναν σχεδιασμό δράσεων και ενεργειών της επόμενης ημέρας, μετά την παγκόσμια κρίση λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, που θα εξασφαλίζει την ολοκληρωμένη προετοιμασία του νησιού της Ρόδου σε όλα τα επίπεδα για την τουριστική περίοδο που απομένει, μετά την άρση των μέτρων, προκειμένου να επανεκκινηθεί ο τουρισμός του νησιού και η τοπική οικονομία, προχώρησε ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης, Πολιτισμού και Διεθνών Σχέσεων Κώστας Ταρασλιάς, σε σύσκεψη που συγκάλεσε χθες με όλα τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου. 

Παρόντες στη σύσκεψη ήταν και οι εκπρόσωποι της εταιρείας “Dingo Marketing Team IKE”, που έχει αναλάβει την ειδική επιστημονική μελέτη συλλογής στατιστικών δεδομένων και εξαγωγής πορισμάτων με στόχο την βελτίωση της «τοποθέτησης» του προορισμού «Ρόδος» στον παγκόσμιο διαδικτυακό χάρτη. 

Κύριος άξονας της σύσκεψης ήταν οι τρόποι δυναμικής παρέμβασης και στήριξης από πλευράς Δήμου Ρόδου και μέσω της Διεύθυνσης Τουρισμού, των τάξεων και των τοπικών φορέων του τουρισμού (ξενοδόχοι, τουριστικοί  πράκτορες, έμποροι και άλλες επαγγελματικές ομάδες) με στόχο την επανεκκίνηση του τουρισμού κάτω από τις πραγματικά δύσκολες συνθήκες που βιώνει ο πλανήτης και  η χώρα μας, με την πανδημία να έχει πλήξει σημαντικά και τον τουριστικό τομέα,  με σοβαρές επιπτώσεις σε όλους τους εμπλεκομένους, επιχειρηματίες και εργαζομένους. 

Με κύριο όχημα επικοινωνίας αφενός το δυνατό brand name της Ρόδου και όλα όσα το συνοδεύουν (ιστορία, πολιτισμός, φυσική ομορφιά, εναλλακτικός τουρισμός και  δυνατότητες διακοπών πολλαπλών επιλογών) και αφετέρου το γεγονός ότι η Ρόδος είναι ένας ασφαλής προορισμός, ο Δήμος Ρόδου προχωρεί σε στοχευμένες πρωτοβουλίες που θα αναληφθούν άμεσα για να βοηθήσουν να ανακάμψει το νησί από το πλήγμα που δέχθηκε λόγω κορωνοϊού, σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και εμπλεκομένους παράγοντες στον τομέα του τουρισμού.   

Οι εν λόγω πρωτοβουλίες θα περιλαμβάνουν την εκ νέου προβολή και προώθηση του νησιού και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με βάση τα καινούρια δεδομένα και την ανάδειξη του συγκριτικού πλεονεκτήματος του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου όχι μόνον στις παραδοσιακές τουριστικές αγορές, αλλά και στον εσωτερικό τουρισμό, με ξεχωριστή επικοινωνιακή εκστρατεία. 

Επίσης, θα αφορούν στους χώρους επισκεψιμότητας των τουριστών, στη διαχείριση των δημοσίων χώρων, των παραλιών (καθορισμός και επέκταση τους για τουρίστες και κατοίκους του νησιού), λαμβάνοντας υπ΄ όψιν τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τις αποφάσεις που θα ληφθούν σε κεντρικό επίπεδο για την άρση των επιπτώσεων από τον κορωνοϊό. Το συγκεκριμένο θέμα συζήτησε εκτενώς ο κ. Ταρασλιάς με τον εντεταλμένο σύμβουλο για  θέματα παραλιών Θανάση Στάμου. 

Στο πλαίσιο αυτό ο αντιδήμαρχος είχε επίσης συνάντηση και με τον αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής Γεώργιο Τριάντο ώστε από κοινού να συντονίσουν τις δράσεις τους σε ότι αφορά και την υγειονομική θωράκιση του νησιού. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι στη συλλογική προσπάθεια εντάσσεται και η μελέτη- έρευνα που εκπονεί η εταιρεία “Dingo Marketing Team IKE” για την ανάγκη  αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών στην αναβάθμιση του ροδίτικου τουριστικού προϊόντος.  

Στο τραπέζι των συζητήσεων τέθηκε και η εναρμόνιση μέρους του επιχειρησιακού σχεδίου που εκπόνησε η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου και το οποίο παρουσιάσθηκε πριν αρκετούς μήνες στην Επιτροπή Τουρισμού, με τα νέα δεδομένα λόγω πανδημίας και πως μπορεί κάποια σημεία του, να επικαιροποιηθούν και να τεθούν στην υπηρεσία  της συνολικής προσπάθειας ώστε να συνεχίσει και φέτος η Ρόδος να αποτελεί πόλο έλξης για Έλληνες και ξένους τουρίστες. 

Όλοι οι συμμετέχοντες ανέλυσαν διεξοδικά, τον επαναπροσδιορισμό του τουριστικού προϊόντος του νησιού, την αποκατάσταση της οικονομικής δραστηριότητας, με τον αντιδήμαρχο κ. Ταρασλιά να υπογραμμίζει την ανάγκη συστράτευσης όλων των δυνάμεων του τόπου για την αντιμετώπιση των προβλημάτων. 

διαβάστε ακόμα

Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford