Διαφημιστική καμπάνια σε Κωνσταντινούπολη και όλη την Τουρκία αναμένεται να ξεκινήσει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Δωδεκανήσου (ΕΒΕΔ) για τη Ρόδο, μέσα από το διαδικτυακό τόπο της αεροπορικής εταιρίας Bora Jet. Η έναρξη των απευθείας πτήσεων μεταξύ Ρόδου και Κωνσταντινούπολης δημιούργησε, όπως εκτιμά η διοίκηση του ΕΒΕΔ, νέες προοπτικές για την τουριστική αγορά της Τουρκίας.
Σύμφωνα με τα όσα μεταφέρει η «Δημοκρατική», η απόφαση για την διαφημιστική καμπάνια αναμένεται να ληφθεί στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΕΒΕΔ που θα πραγματοποιηθεί στην Πάτμο, το Σάββατο, 21 Ιουνίου.
«Σε συνεργασία φορέων της περιοχής μας, δηλαδή της Περιφέρειας, του ΕΒΕΔ, του ΠΡΟΤΟΥΡ και της ΕΞΡ, ξεκίνησαν οι πτήσεις που συνδέουν τη Ρόδο με την Κωνσταντινούπολη. Αυτό έγινε για πρώτη φορά στην ιστορία της Ρόδου και γενικά της Δωδεκανήσου», δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΒΕΔ κ. Γιάννης Πάππου. Όπως είπε, «οι Τούρκοι τουρίστες είναι από τους κορυφαίους καταναλωτές για τον τόπο μας. Ξέρουμε πως κάθε φορά που επισκέπτονται οργανωμένα τη Ρόδο, τονώνουν την αγορά μας. Αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι για να σταθεροποιήσουμε την παρουσία μας στη γειτονική χώρα. Για το λόγο αυτό αποφασίσαμε να διαφημίσουμε το νησί μας στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας Bora Jet που εκτελεί τις απευθείας πτήσεις από και προς την Κωνσταντινούπολη». Πρόσθεσε επίσης πως στόχος είναι η προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών.
Σε ερώτηση αν έχει ολοκληρωθεί ο διάλογος με τη διοίκηση της Bora Jet για τη διεξαγωγή της καμπάνιας, ο κ. Πάππου δήλωσε: «Είμαστε σε πολύ καλό δρόμο. Το θέμα θα συζητηθεί στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΕΒΕΔ μετά από πρόταση των μελών της Διοικητικής Επιτροπής. Βλέπουμε πως υπάρχει πολύ καλή προοπτική ανάπτυξης του τουριστικού ρεύματος από την Κωνσταντινούπολη προς τη Ρόδο».
Σχετικά με το κόστος της διαφημιστικής καμπάνιας, ο κ. Γιάννης Πάππου δήλωσε πως είναι μικρό σε σχέση με τα οφέλη που θα έχει η Ρόδος. «Υπάρχει κόστος για την καμπάνια. Θεωρώ, όμως, πως είναι χαμηλό. Δεν θα μπούμε σε λεπτομέρειες γιατί δεν έχει ψηφιστεί ακόμη από το διοικητικό συμβούλιο», δήλωσε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου.
Σε ερώτηση σχετικά με τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας, ο κ. Πάππου δήλωσε: «Η καμπάνια σε πρώτη φάση θα διαρκέσει μέχρι το Σεπτέμβριο που θα εκτελούνται και οι πτήσεις, που θα συνδέουν τη Ρόδο με την Κωνσταντινούπολη».
Δήλωσε επίσης πως απώτερος σκοπός του εγχειρήματος είναι να υπάρχουν αφίξεις από την Κωνσταντινούπολη σε δωδεκάμηνη βάση. «Σε δεύτερη φάση σχεδιάζουμε εκτός από το καλοκαίρι η Ρόδος να συνδέεται με την Κωνσταντινούπολη και στις μεγάλες θρησκευτικές εορτές των χριστιανών και των μουσουλμάνων. Μην ξεχνάμε πως δεν είναι λίγοι οι Ροδίτες και οι κάτοικοι άλλων νησιών μας που θέλουν να κάνουν διακοπές στη συγκεκριμένη πόλη τα Χριστούγεννα ή το Πάσχα», δήλωσε ο κ. Πάππου.
«Αν αναλογιστούμε πως η μια από τις δύο μεγάλες θρησκευτικές εορτές των μουσουλμάνων είναι τη χειμερινή περίοδο, φανταστείτε τα οφέλη που θα έχει η Ρόδος με τις αφίξεις από την Κωνσταντινούπολη. Στόχος μας είναι ο δωδεκάμηνος τουρισμός από την Τουρκία», δήλωσε.