Ο Δήμος Δωρίδος ενέκρινε νέους τρόπους προβολής του προορισμού για την καλοκαιρινή περίοδο.
Ειδικότερα, ενέκρινε τη δημιουργία προωθητικών spots και video. Ένα τουριστικό spot ή ένα προωθητικό video που θα προβάλλεται σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε μέσα μαζικής ενημέρωσης μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος. Το προωθητικό video θα πρέπει να έχει μέγιστη διάρκεια τριών με τεσσάρων λεπτών και προτείνεται να δημιουργηθεί σε παραλλαγές.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αποτελούν παραγωγές υψηλών προδιαγραφών και να βασίζεται σε μία κατάλληλη σεναριακή ιδέα. Επίσης, προτείνεται η φωτογραφική κάλυψη όλων των δράσεων του Δήμου με συμβατικές φωτογραφικές μηχανές ή με drones και αξιοποίηση των φωτογραφιών σε καμπάνιες προσέλκυσης τουριστών, ενέργειες δημοσιότητας και άλλες προωθητικές ενέργειες. Θα πρέπει να δοθεί έμφαση στο υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, καθώς η αποτελεσματικότητα κάθε καμπάνιας εξαρτάται από την ποιότητα του κάθε περιεχομένου που χρησιμοποιείται σε αυτήν (φωτογραφικό υλικό, κείμενα, video, χάρτες).