Δήμος Δωρίδος: Nέοι τρόποι τουριστικής προβολής για την καλοκαιρινή περίοδο

06-06-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Δωρίδος ενέκρινε νέους τρόπους προβολής του προορισμού για την καλοκαιρινή περίοδο.

Ειδικότερα, ενέκρινε τη δημιουργία προωθητικών spots και video. Ένα τουριστικό spot ή ένα προωθητικό video που θα προβάλλεται σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε μέσα μαζικής ενημέρωσης μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος. Το προωθητικό video θα πρέπει να έχει μέγιστη διάρκεια τριών με τεσσάρων λεπτών και προτείνεται να δημιουργηθεί σε παραλλαγές.

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αποτελούν παραγωγές υψηλών προδιαγραφών και να βασίζεται σε μία κατάλληλη σεναριακή ιδέα. Επίσης, προτείνεται η φωτογραφική κάλυψη όλων των δράσεων του Δήμου με συμβατικές φωτογραφικές μηχανές ή με drones και αξιοποίηση των φωτογραφιών σε καμπάνιες προσέλκυσης τουριστών, ενέργειες δημοσιότητας και άλλες προωθητικές ενέργειες. Θα πρέπει να δοθεί έμφαση στο υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, καθώς η αποτελεσματικότητα κάθε καμπάνιας εξαρτάται από την ποιότητα του κάθε περιεχομένου που χρησιμοποιείται σε αυτήν (φωτογραφικό υλικό, κείμενα, video, χάρτες).

 

 

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη | Παρουσίαση της πρωτοβουλίας METRON Sustainable Tourism στην Philoxenia
O κ.Εμμανουήλ Σταματάκης πρόεδρος στην Ε.Ξ. Χανίων - το νέο Δ.Σ.
Θα μειωθεί η τιμή του ελαιόλαδου;
Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας
Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη
Ουγγαρία: Αναπτυξιακό πρόγραμμα 16 σημείων για την τόνωση του τουρισμού
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν