Θετικοί οι γερμανοί τουρ οπερέιτορ για επέκταση της τουριστικής περιόδου στη Ρόδο- προσθέτει 2 πτήσεις η Tui Fly

24-06-14 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Θετικοί στο ζήτημα της επέκτασης της τουριστικής περιόδου στη Ρόδο εμφανίστηκαν οι εκπρόσωποι γερμανών τουρ οπερέιτορ, κατά τη χθεσινή συζήτηση για τη γερμανική τουριστική αγορά, στο πλαίσιο του συνεδρίου του περιοδικού FVW, που πραγματοποιείται και ολοκληρώνεται σήμερα στο ξενοδοχείο Rodos Palace.

“Θέσαμε το θέμα της επέκτασης της τουριστικής σεζόν σε πρακτικό επίπεδο. Ο εκπρόσωπος της TUI FLY μας ανακοίνωσε πως το επόμενο έτος θα προστεθούν δύο πτήσεις από την εταιρεία για τη Ρόδο. Αυτό είναι σημαντικό”, δήλωσε η αντιπρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Ρόδου κυρία Αντα Καραγιάννη.

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ήταν η τοποθέτηση στο συνέδριο του προέδρου της Ενωσης κ.Αντώνη Καμπουράκη, που είπε: 

“Η ηγετική θέση μεγάλων τουριστικών οργανισμών της Γερμανίας στον ροδιακό τουρισμό αλλά και οι επενδύσεις γερμανικού ενδιαφέροντος στις ξενοδοχειακές υποδομές της Ρόδου καθιστούν αναγκαίο το να κινηθούμε προς την κατεύθυνση της αποτελεσματικής διεύρυνσης των συνεργασιών μας. Αισιοδοξία ναι. Αυτοπεποίθηση ναι, αλλά πρέπει να κοιτάμε και τους αριθμούς. Η Γερμανία υποχώρησε το 2013 σε τρίτη δύναμη για το ροδίτικο τουρισμό και, πάρα την αύξηση των αφίξεων τη χρονιά που πέρασε, η διαφορά του 2013 με το 2011 είναι στο -12,7%. Η μεγάλη κάμψη του 2012 ήταν ένα καμπανάκι που θα πρέπει να μας θέσει όλους σε εγρήγορση”.

Ο κ.Καμπουράκης πρόσθεσε πως πρέπει να αναληφθούν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες, λέγοντας:

“Να καθίσουμε να δούμε μαζί και να σχεδιάσουμε από κοινού την αναβάθμιση της προβολής του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου στη γερμανική αγορά. Θα μπορούσαμε ενδεχομένως να αξιοποιήσουμε και συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα της ΕΕ για κοινές δράσεις προβολής αν θέλαμε να μιλήσουμε για ένα φιλόδοξο σενάριο. Είναι πολύ σημαντικό να δείξουμε στη γερμανική αγορά τι κάνουμε και τι μπορούμε να κάνουμε μαζί στον τομέα του συνεδριακού τουρισμού, όπου βρισκόμαστε σε πολύ υψηλό επίπεδο”.

“Η σχέση της Ρόδου με την γερμανική τουριστική αγορά είναι μια σχέση δοκιμασμένη στο χρόνο. Θεμελιωμένη πάνω στη λογική “ κερδίζω – κερδίζεις” η σχέση αυτή έχει πρωταγωνιστική συμμετοχή σε αυτό που καταφέραμε να δημιουργήσουμε”, τόνισε ο κ. Καμπουράκης.

“Στόχος όλων μας είναι η επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν. Στη διάρκεια του καλοκαιριού δεν μπορούμε να δεχθούμε άλλους ταξιδιώτες. Το καλύτερο είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου”, δήλωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων κ. Γιώργος Ματσίγκος.

To συνέδριο διοργανώνουν η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, o EOT, η ΕΞΡ και ο ΠΡΟΤΟΥΡ.

Επισημαίνεται πως το περιοδικό FVW είναι η Νο 1 πηγή πληροφόρησης στα νέα της γερμανικής αγοράς και για πάνω από 40 χρόνια είναι ο ηγέτης στην βιομηχανία εκδόσεων, που αφορά τον τουρισμό και τα επαγγελματικά ταξίδια.

 

 
 
 
 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....