Ο Δήμος Ηρακλείου λαμβάνοντας υπόψη τη νέα πραγματικότητα με την πανδημία του κορωνοϊού ενέκρινε το Ετήσιο Επικοινωνιακό Σχέδιο και το Ετήσιο πρόγραμμα Τουριστικής και Διαφημιστικής Προβολής.
Όπως αναφέρεται σχετικά, δράσεις που προέβλεπαν τη συμμετοχή κοινού αλλά και την ταυτόχρονη παρουσία πολλών συντελεστών θα υλοποιηθούν με τέτοιο τρόπο που θα είναι συμβατός τόσο με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ όσο και των αρμοδίων Υπουργείων ώστε να διασφαλίζεται η υγεία των συντελεστών και θεατών.Το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής περιλαμβάνει επίσης όλες τις δράσεις που αρχικά είχαν προβλεφθεί και θα υλοποιηθούν αντίστοιχα με τις δράσεις πολιτισμού και τις υπόλοιπες με τέτοιο τρόπο που θα συνάδει με τις οδηγίες των ειδικών.
Ειδικότερα, το Επικοινωνιακό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής στοχεύει στην υλοποίηση δράσεων που αντιμετωπίζουν ζητήματα στον τομέα του τουρισμού και ισχυροποιούν την τοπική οικονομία και την ανάπτυξη μιας ισχυρής ταυτότητας που θα τονίζει τη μοναδικότητα του Ηρακλείου, τη συναρπαστική ιστορική του διαδρομή ανά τους αιώνες και τις ελκυστικές επιλογές ψυχαγωγίας που προσφέρει στους επισκέπτες του.