Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2020 προσαρμοσμένο στις ανάγκες της δύσκολης συγκυρίας ενέκρινε ο Δήμος Πύργου, κατόπιν απόφασης της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου.
Στόχος του νέου προγράμματος, το οποίο αποφασίστηκε εν τω μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, προσδοκώντας να μετριάσει όσο το δυνατόν περισσότερο τις συνέπειες στον τουρισμό αλλά και να προσδιορίσει το γενικότερο τουριστικό μέλλον της περιοχής, είναι μεταξύ άλλων η προώθηση της αειφόρου και ισόρροπης ανάπτυξης του τουρισμού στον Πύργο. Οι ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν, θα είναι σύμφωνες με τις φυσικές, πολιτιστικές, οικονομικές και κοινωνικές ιδιαιτερότητες του τόπου, ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην προστασία, ανάδειξη και αποκατάσταση του περιβάλλοντος, της πολιτιστικής κληρονομιάς και του τοπίου.
Ειδικότερα, θα υλοποιηθούν δράσεις προβολής οι οποίες στοχεύουν στην αξιοποίηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, καθώς και στην αξιοποίηση του συνόλου των φυσικών, ιστορικών και πολιτιστικών πόρων, όπως είναι το φαράγγι του Γουμέρου και η περιοχή του Αγίου Ανδρέα , σημεία που αποτελούν φυσικό πλούτο της περιοχής και διασυνδέονται με την τοπική οικονομική δραστηριότητα, μέσω των οινοποιείων και των ποιοτικών τοπικών προϊόντων.
Παράλληλα, αξιοποιείται το θεματικό πάρκο «ΞΥΣΤΡΗ», με επανάχρηση του κτιριακού του αποθέματος, ώστε να στραφεί στον συνεδριακό και εκθεσιακό τουρισμό, καθώς και τα φεστιβάλ του Κατάκολου, για τη δημιουργία υποδομών city break.
Επίσης, η δημιουργία εγκαταστάσεων εξυπηρέτησης επιβατών κρουαζιέρας και η εξασφάλιση πρόσβασης στους τουριστικούς πόρους της ευρύτερης περιοχής, αναμένεται να αυξήσουν τις αφίξεις της κρουαζιέρας στο Κατάκολο.
Οι αγορές-στόχοι του προγράμματος, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τουρίστες από όμορους νομούς καθώς και από την υπόλοιπη Ελλάδα που επισκέπτονται την Αρχαία Ολυμπία, μαθητικές εκδρομές, επισκέπτες πολιτιστικού και θρησκευτικού ενδιαφέροντος και επισκέπτες εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
Οι ανωτέρω στόχοι, θα επιτευχθούν με μία σειρά δράσεων προβολής που περιλαμβάνουν τη δημιουργία ποιοτικών οπτικοακουστικών υλικών, τη δημιουργία brand name, καθώς και τη συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις, φορείς και ενεργούς πολίτες για την διοργάνωση ξεναγήσεων και περιηγήσεων απευθυνόμενες στην τοπική κοινωνία. Τέλος, σημαντικές ενέργειες προβολής περιλαμβάνουν την προσέλκυση κατοίκων του Πύργου στα social media με την προβολή βίντεο και φωτογραφιών με τα σημαντικότερα αξιοθέατα, διοργάνωση τοπικών εκδηλώσεων, φεστιβάλ και ημερίδων, καθώς και αξιοποίηση όλων των σύγχρονων μέσων της τεχνολογίας, όπως είναι οι διαδικτυακές πύλες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.