Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2020 ενέκρινε ο δήμος Αστυπάλαιας, δίνοντας έμφαση στις ενέργειες που σχετίζονται με τις επιπτώσεις του κορωνοϊού στον τουρισμό. Οι δράσεις του νέου προγράμματος, συνολικού προϋπολογισμού 77.500 ευρώ, χωρίζονται σε τρεις ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν την ανάλυση του τουριστικού προορισμού και της τουριστικής ταυτότητας και ανάθεσή τους σε εξειδικευμένο συνεργάτη, την ηλεκτρονική προβολή και προώθηση, καθώς και την αναβάθμιση των υποδομών και των τουριστικών υπηρεσιών.
Μεταξύ άλλων, οι ανωτέρω ενότητες περιλαμβάνουν τις ακόλουθες δράσεις:
-Συνεργασία με τους Δήμους Κω και Νισύρου με σκοπό την δημιουργία αναπτυξιακού φορέα, ο οποίος θα συμβάλλει και στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος.
-Καταγραφή νέων δεδομένων στον τουρισμό λόγω του κορωνοϊού και ανάλυση στοιχείων στο τουριστικό κομμάτι λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας.
-Ενέργειες με σκοπό την διερεύνηση στρατηγικών ανάδειξης του τουριστικού προορισμού και αξιοποίηση προτάσεων.
-Σχεδίαση και εμπλουτισμός νέου περιεχομένου της ιστοσελίδας του δήμου.
-Διαχείριση, προβολή και ανάλυση στατιστικών social media.
-Προωθητικές ενέργειες και διαφήμιση προορισμού μέσω social media.
-Δημιουργία θεάματος μέσω προηγμένης τεχνολογίας τρισδιάστατων προβολών.
-Διοργάνωση επιστημονικών συνεδρίων με θέμα τον τουρισμό και ανταλλαγή απόψεων σε σημαντικά ζητήματα τα οποία αφορούν τον τουρισμό.
-Τοποθέτηση περιπτέρων πληροφοριών στις πλατείες και σε κεντρικά σημεία του νησιού, ώστε οι τουρίστες να παίρνουν πληροφορίες για τα καλοκαιρινά φεστιβάλ, τους αρχαιολογικούς χώρους και τις παράλληλες εκδηλώσεις.
-Συνεχής υπενθύμιση στους καταστηματάρχες παραλιακών μαγαζιών που έχουν την υποχρέωση για τον καθαρισμό των ακτών.