Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Δράμας

12-08-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το νέο έτος ενέκρινε ο Δήμος Δράμας. Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα για το 2020 περιλαμβάνει τις εξής δράσεις προβολής και προώθησης:

-Διοργάνωση event σε επτά νομούς της χώρας, όπου θα παρουσιαστεί όλο το τουριστικό προϊόν της Δράμας μέσα από ολιγόλεπτα βίντεο, καθώς και παρουσιάσεις πακέτων εκδρομών όλων των μορφών τουρισμού, θρησκευτικού, οινικού, εναλλακτικού, πολιτισμικού, σε δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες.

-Διοργάνωση ημερίδας σε συνεργασία με την έδρα της UNESCO con-e-ect στη Δράμα, με θέμα Οικοτουριστικά Μονοπάτια: Μια καινοτόμος προσέγγιση. Η ημερίδα αυτή αποσκοπεί στην αποτύπωση προτάσεων για το σχεδιασμό και τη δημιουργία οικοτουριστικών μονοπατιών, προσβάσιμων και σε άτομα που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα και προβλήματα όρασης και ακοής, υπό το πρίσμα των state of the art λύσεων και προσεγγίσεων που χρησιμοποιούνται σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο, εάν οι συνθήκες το επιτρέψουν.

-Παραγωγή και εκτύπωση έντυπου και οπτικού διαφημιστικού υλικού, καθώς επίσης και την παραγωγή διαφημιστικού σποτ-βίντεο με οπτικό υλικό από τις αρχιτεκτονικές, πολιτιστικές, φυσικές ομορφιές της ευρύτερης περιοχής με σκοπό τη διάχυσή του μέσω του διαδικτύου και των ΜΜΕ για την προβολή της Δράμας.

-Έντυπες ή ηλεκτρονικές καταχωρήσεις σε εξειδικευμένους τουριστικούς οδηγούς και περιοδικά καθώς και σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας του εσωτερικού και στοχευμένες προβολές στο διαδίκτυο.

-Αποτύπωση σε ψηφιακή μορφή χαρτών, φωτογραφιών, τουριστικών διαδρομών, ιστορικών, πολιτιστικών, γαστρονομικών, θρησκευτικών στοιχείων και πληροφοριών της περιοχής και δημιουργία ψηφιακού διαφημιστικού υλικού με τη μορφή memory stick και αποτύπωσή του σε 1000 τεμάχια.

-Εκπόνηση μελέτης για την αξιολόγηση ενεργειών τουριστικής προβολής και διαμόρφωση προτάσεων, όπως είναι η καταγραφή και ανάλυση του τουριστικού προϊόντος του προορισμού, η αξιολόγηση των υφιστάμενων δράσεων προβολής και των εκδηλώσεων που έχουν πραγματοποιηθεί, καθώς και προεργασία προτάσεων για την ενδυνάμωση του προγράμματος τουριστικής προβολής.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....