Τη νέα μελέτη για την τουριστική προβολή του Νοτίου Πηλίου ενέκρινε η οικονομική επιτροπή του δήμου Νοτίου Πηλίου.
Ειδικότερα, η μελέτη συνολικού προϋπολογισμού 12.000 ευρώ, περιλαμβάνει τις εξής ενότητες: Την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, την υλοποίηση διαφημιστικών ενεργειών με τη δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής και νέου τουριστικού site του δήμου, καθώς και την αποτύπωση της τουριστικής προσφοράς-ζήτησης των κύριων αγορών-στόχων του Νοτίου Πηλίου.
Μεταξύ άλλων, στις ανωτέρω δράσεις τουριστικής προβολής περιλαμβάνονται η προώθηση της τοπικής γαστρονομίας με έμφαση στην παραδοσιακή διατροφή, τα τοπικά προϊόντα ποιότητας και η ανάδειξη ειδικών τουριστικών υποδομών, όπως φυσιολατρικά μονοπάτια, πολιτιστικά δρώμενα, αθλητικές διαδρομές και αθλητικές εγκαταστάσεις.
Μέσω του ανωτέρω προγράμματος, βασική προτεραιότητα για τον δήμο Νοτίου Πηλίου, αποτελεί η ενδυνάμωση του τομέα της τουριστικής προβολής του δήμου και των πόρων του, συνεκτιμώντας και το γεγονός ότι η περιοχή του Πηλίου διαθέτει υψηλούς τουριστικούς πόρους, ποιοτικές υποδομές και συγκριτικά πλεονεκτήματα, τα οποία πρέπει να αναδειχθούν και αξιοποιηθούν οργανωμένα στον επιθυμητό βαθμό.
Τέλος, ως προορισμός που στοχεύει στην ποιοτική διάκριση, είναι σημαντικό να επιδείξει ιδιαίτερη μέριμνα για την αποτελεσματική ενημέρωση και πληροφόρηση των επισκεπτών του τόπου, αναδεικνύοντας στο μέγιστο βαθμό τη φυσική και πολιτιστική κληρονομιά, μέσα από στοχευμένες δράσεις δημοσιότητας και προβολής των τουριστικών του πόρων.