Tο νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2020 ενέκρινε ο Δήμος Μαλεβιζίου.
Στρατηγικός στόχος του προγράμματος, είναι η ώθηση στην ανάπτυξη μιας ισχυρής ταυτότητας προορισμού που θα καταστήσει αναγνωρίσιμο το brand ΜΑΛΕΒΙΖΙ, θα τονίζει τη μοναδικότητα του ως προορισμού, τη σύνδεση τουρισμού, πολιτισμού και πρωτογενή τομέα, τα ποιοτικά τοπικά προϊόντα, την ιστορία, το φυσικό κάλλος και τη μοναδική ύπαιθρο, τις ελκυστικές εναλλακτικές επιλογές που προσφέρει στους επισκέπτες του.
Παράλληλα, στόχος είναι τόσο η αύξηση των ημερήσιων επισκεπτών και η ενθάρρυνσή τους να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο σε επισκέψεις στην ενδοχώρα του Μαλεβιζίου, όσο και η αύξηση των ξενοδοχειακών πελατών του Μαλεβιζίου ιδίως τους μήνες εκτός υψηλής τουριστικής περιόδου, προσεγγίζοντας πιο συστηματικά τόσο το ευρύ ταξιδιωτικό κοινό όσο και τουρίστες ειδικών κατηγοριών.
Η στρατηγική αυτή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα δεδομένα της πανδημίας του κορωνοϊoύ. Σε αυτή την φάση, είναι σημαντικό ο Δήμος να ισχυροποιήσει το τουριστικό του προφίλ δημιουργώντας τη δική του μοναδική ταυτότητα προορισμού, μέσα από μια εξειδικευμένη καμπάνια με στόχευση για το 2020 ειδικά στον εσωτερικό τουρισμό και την αναγνωρισιμότητα του Μαλεβιζίου ως ασφαλούς προορισμού.
Μεταξύ άλλων, ο Δήμος Μαλεβιζίου διαθέτει οργανωμένα σημεία με σημαντικό αρχαιολογικό ενδιαφέρον, αρχαιολογική συλλογή, χώρους έκθεσης της λαογραφίας και του τοπικού πολιτισμού, τα οποία συμβάλλουν στο να δημιουργείται ένα αρκετά ελκυστικό, πλουραλιστικό τουριστικό προϊόν. Παράλληλα, οι παραδοσιακοί οικισμοί του Μαλεβιζίου, οι οποίοι αποτελούν σημεία ανάδειξης της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής και της πολιτιστικής κληρονομιάς, αποτελούν εν δυνάμει πόλους έλξης μεγάλου ποσοστού επισκεπτών. Όσον αφορά στις υποδομές, ο Δήμος Μαλεβιζίου διαθέτει σημαντικό αριθμό από θεματικά μουσεία, αλλά και τη Δημοτική Πινακοθήκη Μαλεβιζίου «Μπότης Θαλασσινός» στην Τύλισο.
Σημαντικό μέρος του τοπικού πολιτισμού έχει να κάνει με τα ήθη και τα έθιμά του τόπου, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκαλούν οι παραγωγικές δραστηριότητες και τα παραδοσιακά επαγγέλματα.
Τα παραπάνω, αποτελούν σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα τα οποία εφόσον προβληθούν αποτελεσματικά, μπορούν να λειτουργήσουν ως μοχλός ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας, αλλά και ενίσχυσης της απασχόλησης.
Ειδικότερα, οι δράσεις τουριστικής προβολής που προβλέπονται στον φετινό σχεδιασμό, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής:
- Branding - Δημιουργία Περιεχομένου Ταυτότητας: Η δράση θα υλοποιηθεί μέσω 6 διαφημιστικών σποτ, με σκοπό την προβολή και προώθηση του τουρισμού στο Δήμο Μαλεβιζίου. Τα σποτ θα απευθύνονται σε νέους, προβάλλοντας τη διασκέδαση, τα σπορ, την παραλία και το φαγητό, σε οικογένειες, δίνοντας έμφαση στην εκδρομή, τη γαστρονομία και την παραλία, σε φυσιολάτρες, λάτρεις της παράδοσης και της ιστορίας, καθώς και στο σύνολο των ταξιδιωτών, μέσω ενός γενικού σποτ.
-Υλικό για προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα ΜΜΕ: Για το σκοπό της προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα ΜΜΕ, θα δημιουργηθούν έντυπα και ψηφιακά υλικά, για τις ανάγκες δημιουργίας περιεχομένου προβολής.