Στρατηγικό Σχέδιο Ψηφιακής Τουριστικής Επικοινωνίας για το Δήμο Ρόδου από τη “Dingo Marketing Team”

10-12-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σε δημόσια συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ρόδου παρουσίασε προ ημερών η Dingo Marketing Team τα μέχρι τώρα αποτελέσματα από την κατάρτιση ψηφιακής επικοινωνιακής στρατηγικής για τη Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου, επικεφαλής της οποίας είναι ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Κωνσταντίνος Ταρασλιάς. 

Η στρατηγική χωρίζεται σε τρεις πυλώνες (situation analysis-targeting-action plan) και σε αυτό περιλαμβάνεται η χαρτογράφηση των καναλιών της Ρόδου ως τουριστικός προορισμός, των καναλιών του ανταγωνισμού, ανάλυση κοινού ανά χώρα, οι επιπτώσεις του COVID-19 στην καταναλωτική συμπεριφορά και τις ανάγκες των επισκεπτών, το brand promise και τα βασικά αφηγήματα του προορισμού, ενώ μέχρι τώρα έχουν καταγραφεί 114 ενέργειες που συμπεριλαμβάνονται στο σχετικό action plan. 

Στο πλαίσιο αυτό, εκπονήθηκε από την ομάδα υλοποίησης της Dingo Marketing Team, αποδελτίωση ερευνών που αφορούν τόσο τον προορισμό της Ρόδου όσο και τις παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις, ενώ έγινε ad hoc ανάλυση πρωτογενών δεδομένων με σκοπό την εξαγωγή εξειδικευμένων πορισμάτων για τα κανάλια προβολής του προορισμού.

H όλη επικοινωνιακή στρατηγική του προορισμού της Ρόδου, όπως καταγράφεται στο παραπάνω πλάνο, στόχο έχει να διαμορφώσει και να αναπτύξει τα κατάλληλα touchpoint στο “customer’s journey” του επισκέπτη, δηλαδή στα στάδια: α) έμπνευση β) απόφαση γ) αλληλεπίδραση δ) άποψη.

Δεδομένου του τρόπου που οι καταναλωτές τείνουν να επιλέγουν τον επόμενο προορισμό τους, δίνεται στο πλάνο ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία και κατανάλωση περιεχομένου σχετικού με τον προορισμό της Ρόδου και στη διευκόλυνση της οργανικής διασποράς του στα ψηφιακά μέσα.

Τέλος, με σκοπό την ανάδειξη της «βεντάλιας εμπειριών» που προσφέρει ο προορισμός, στο εν λόγω πλάνο καταγράφονται τρόποι ψηφιακής ανάδειξης και ψηφιακής προσαρμογής τους με σκοπό, περαιτέρω, την προτροπή των ιδιωτικών φορέων να δραστηριοποιηθούν σε αυτούς, προσφέροντας στους εν δυνάμει επισκέπτες περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες και εμπειρίες.

Σύμφωνα με τον CEO της Dingo Marketing Team κ. Ραφαήλ Κουδούνη, ο COVID-19 λειτούργησε ως επιταχυντής εξελίξεων στον τομέα της «ψηφιακής προσαρμογής» καταναλωτών και επιχειρήσεων, δημιουργώντας νέες ανάγκες στις οποίες η Ρόδος αλλά και κάθε τουριστικός προορισμός χρειάζεται άμεσα να προσαρμοστεί.

Λίγα λόγια για τη Dingo Marketing Team:

Η Dingo Marketing Team είναι digital consulting & implementation agency, με έμφαση στους τομείς του digital communication, digital transformation και digital disruption, ενώ στους παραπάνω τομείς έχει λάβει τις ακόλουθες βραβεύσεις:

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο