Πεζοπορικός τουρισμός στον Βόλο

13-01-21 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Tη δημιουργία μίας νέας ιστοσελίδας πεζοπορίας ενέκρινε η Οικονομική Επιτροπή του δήμου Βόλου, στο πλαίσιο υλοποίησης του εγκεκριμένου προγράμματος τουριστικής προβολής του.

Ο πεζοπορικός τουρισµός αποτελεί ένα νέο, συνεκτικό και εύκολα αντιληπτό προϊόν για τον προορισµό και η προώθησή του θα πραγματοποιηθεί µε συνολικό και ενιαίο τρόπο. Παράλληλα, η πρόταση της πεζοπορικής διαδροµής που θα διασχίζει και θα χαρακτηρίζει όλο τον προορισµό, δηµιουργεί τις προϋποθέσεις µιας ευρύτερης προβολής και πληροφόρησης για την πεζοπορία στο Πήλιο.

Ως ένα πρώτο βήµα  προς αυτή την κατεύθυνση, απαιτείται η δηµιουργία ιστοσελίδας πεζοπορικών διαδροµών του προορισµού και η προώθηση του νέου πεζοπορικού προϊόντος Pelion Routes και κατ’ επέκταση του πεζοπορικού τουρισµού ως ένα θεµατικό τουριστικό προϊόν, συµπληρωµατικό στο υπόλοιπο τουριστικό προϊόν της περιοχής που θα ενισχύσει την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και της συνολικής ταυτότητας.

Η εν λόγω δράση, περιλαµβάνει την κατασκευή του πεζοπορικού ιστότοπου, δηλαδή τη µελέτη περιεχοµένου και δοµής της ιστοσελίδας, το δηµιουργικό όλων των στοιχείων του ιστότοπου, την τροφοδότηση µε το περιεχόµενο, τη λειτουργία της και τις απαιτούµενες προσαρµογές, καθώς και την εκπαίδευση του προσωπικού.

Τέλος, η δράση περιλαµβάνει επίσης την παραγωγή του περιεχοµένου των σελίδων των πεζοπορικών διαδροµών που βρίσκονται στα όρια του δήµου Βόλου, καθώς και την αξιοποίηση περιεχομένου που θα αναπτυχθεί από τους όµορους ΟΤΑ, ώστε το τελικό προϊόν να είναι αντιπροσωπευτικό του συνολικού τουριστικού προορισµού Βόλου και Πηλίου.

 

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο