Δυσφήμιση της Κω στην Ολλανδία από τον ξυλοδαρμό ξεναγού

28-07-14 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Πρώτο θέμα έγινε στα ολλανδικά μέσα ενημέρωσης ο ξυλοδαρμός Ολλανδού travel leader, πιθανότατα από κυκλώματα των μπαρ του νησιού, που δεν δέχονταν και αυτά γκρουπ νεαρών τουριστών.

Ιδού, ενδεικτικό δημοσίευμα, που φιλοξενεί το Aegeanews.gr της Κω:

"Άρον άρον άφησαν το δημοφιλές ελληνικό νησί διακοπών της Κω, οι Travel Leaders από Ολλανδία, φεύγοντας βιαστικά από το νησί, λόγω των σοβαρών απειλών που δέχτηκαν από επιχειρηματίες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος όλοι οι travel leaders Ολλανδικών πρακτορείων και GoGo Beachmasters

Σύμφωνα με τον διευθυντή του CEO GoGo Joost Romeijn ένας από αυτούς χτυπήθηκε άσχημα από αγνώστους έξω από το διαμέρισμά του 

«Το θέμα έχει να κάνει με τις επιλογές που κάνουμε ως ταξιδιωτικές εταιρείες για να διασκεδάσουν οι νεαροί πελάτες μας σε παμπ στις διακοπές τους», λέει ο Romeijn. "Πολλοί ιδιοκτήτες καταστήματων μένουν εκτός παιχνιδιού και για κάποιους είναι δύσκολο να το αποδεχτούν . Εναπόκειται στην αστυνομία και στην ελληνική δικαιοσύνη να κάνει σωστά τη δολειά της, όπως αναφέρει.

«Παίρνουμε αυτές τις απειλές πάρα πολύ σοβαρά και οι άνθρωποι  μας απομακρύνθηκαν  αμέσως. Έχουμε, επίσης, καταθέσει μηνύσεις κατά αγνώστων  στην αστυνομία. Παίρνουμε πολύ σοβαρά το θέμα. Η ολλανδική πρεσβεία είχε ενημερωθεί. Υπάρχουν απειλές κατά της ζωής.

Ο ιδιοκτήτης του Beachmasters Adri Hendriks  επιβεβαίωσε χθες την Κω τα γεγονότα  "μέσω  SMS  ξεναγοί μας  έχουν δεχθει απειλές για τη ζωή τους Έτσι, αυτοί οι νέοι άνθρωποι, συχνά  εργαζόμενοι στις διακοπές τους δεν μπορούν  να λειτουργήσουν. Είμαστε υπεύθυνοι για την ασφάλειά τους. "

Ο Atilay Uslu, ιδιοκτήτης της Corendon (εταιρία LCC της Ολλανδίας) αναφέρει ότι ο ταξιδιωτικός πράκτορας GoFun διακινεί τουρίστες από 18 έως 26 ετών, πιστεύει ότι ειδικά GoGo έχει δεχθεί αντί για την ελληνική φιλοξενία  σκληρές  επιχειρηματικές μεθόδους με σκοπό να διαπραγματευτούν  χαμηλότερες τιμές και να κερδίσουν από τα άγρια πάρτυ. 

«Οι Ολλανδοί ειναι τα θύματα. Ωστόσο, εμείς παραμένουμε στο νησί, επειδή δεν  έχουμε εμπλακεί άμεσα. Θα πρέπει πάντως να σέβονται οι τοπικές επιχειρήσεις γενικότερα τον τομέα του τουρισμού. Οχι μόνο πως θα κερδίσουν χρήματα », δηλώνει ο Uslu.

Σύμφωνα με τον ίδιο, φαίνεται πως γίνεται προσπάθεια να αμαυρώσουν τον ανταγωνισμο ". Κάθε ταξιδιωτικό πρακτορείο  νεολαίας συμμετέχει στην πώληση εισιτηρίων των πάρτυ. Σε κάθε περίπτωση είναι απαράδεκτες οι μέθοδοι των απειλών. Ελπίζουμε ότι λαμβάνονται μέτρα από τις αρχές, έτσι ώστε να μπορούμε να στείλουμε ξανά τους ανθρώπους μας στην Κω », και οι ξεναγοί (travel leaders) μας να επιστρέψουν  σύντομα, λέει o Romeijn. 

Oι νέοι επισκέπτες στην Κω είναι απογοητευμένοι με τις συγκρούσεις μεταξύ των πρακτορείων και των επιχειρηματιών , με αποτέλεσμα να πληγεί συνολικά η  διασκέδαση. Πριν από δύο χρόνια το GoGo είχε αντιμετωπίσει ανάλογο περιστατικό (ξυλοδαρμού) ξεναγού του, από επιχειρηματία της Κω."

διαβάστε ακόμα

Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά