Nothing more Familiar than traveling to Rhodes | Τίποτα πιο οικείο από το να ταξιδέψεις στη Ρόδο

17-06-21 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Tην εικόνα ενός ασφαλούς τουριστικού προορισμού, ενός τόπου που συνδυάζει τη μοναδική φυσική ομορφιά με τα αρχαιολογικά αξιοθέατα, την ιστορία και τον πολιτισμό, αλλά και τον σύγχρονο τρόπο ζωής, τις αθλητικές δραστηριότητες, την ποικιλία ντόπιων προϊόντων, την πλούσια γαστρονομία και φυσικά τη μοναδική ροδίτικη φιλοξενία, αποτύπωσαν για τη Ρόδο οι δύο Αμερικανοί δημοσιογράφοι- bloggers, η κα Brigitte  Redel και ο κ. Jake Bazduke, που επισκέφθηκαν το νησί  το χρονικό διάστημα 2-15 Ιουνίου 2021, προκειμένου να παρουσιάσουν στο “Nothing Familiar Travel”, όπως ονομάζεται το ταξιδιωτικό τους blog, τη Ρόδο ως μοναδικό τουριστικό προορισμό όπου ο επισκέπτης μπορεί να ζήσει όλα όσα επιθυμεί, παροτρύνοντας παράλληλα τους Αμερικανούς να το ανακαλύψουν για να βιώσουν πλούσιες εμπειρίες.

Τα λόγια τους πραγματικός χείμαρρος, φανερώνουν πόσο εντυπωσιασμένοι έμειναν από την παραμονή τους στη Ρόδο, την οποία επισκέπτονται πρώτη φορά:  

«Η Ελλάδα είναι μία χώρα μαγική! Η Ρόδος είναι ένας τόπος μοναδικός. Πριν φτάσουμε στο νησί, μιλήσαμε με πολλούς ταξιδιώτες για τις εμπειρίες τους. Μας είπαν ότι επέστρεφαν χρόνο με το χρόνο και τώρα ξέρουμε γιατί!  Η Ρόδος είναι ένα μείγμα ιστορίας, πολιτισμού, φυσικού πλούτου, πανέμορφων παραλιών και φυσικά εκπληκτικού ροδίτικου φαγητού! 

Πού αλλού στον κόσμο μπορείς να περπατάς σε αρχαία μνημεία 2.000 ετών και μετά λίγα λεπτά αργότερα να κολυμπάς στο πεντακάθαρο Αιγαίο Πέλαγος; Ωστόσο, πιστεύουμε ότι αυτό που πραγματικά το ξεχωρίζει από άλλα μέρη είναι οι άνθρωποι. Είναι περήφανοι που προέρχονται από τη Ρόδο, πολύ φιλικοί και ενθουσιασμένοι που μοιράζονται τον πολιτισμό τους και πολύ φιλόξενοι.

Κολυμπήσαμε σε θαλάσσιες σπηλιές, μάθαμε για τη μακραίωνη ιστορία της Ρόδου και περάσαμε μέσα από τους ελικοειδείς δρόμους των τοπικών ορεινών χωριών. Οι μέρες μας είναι γεμάτες περιπέτεια και οι νύχτες περνούν με υπέροχα γεύματα, κρασί και κουβεντούλα. Η ροδίτικη φιλοξενία, κατοίκων και επιχειρηματιών σε όλο της το μεγαλείο!» καταλήγουν οι Αμερικανοί δημοσιογράφοι οι οποίοι σε δύο περίπου εβδομάδες επισκέφθηκαν όχι μόνον τα σημαντικότερα Μνημεία και αξιοθέατα του νησιού όπως η Μεσαιωνική Πόλη,  το Παλάτι  Μεγάλου Μαγίστρου, το Αρχαιολογικό Μουσείο, τα Τείχη της Παλιάς Πόλης, το  Ενυδρείο, οι Πηγές Καλλιθέας, η Αρχαία Κάμειρος, το λιμανάκι του Άντονυ Κουίν, αλλά και τις παραλίες Κολυμπίων, Τσαμπίκας, το Πρασονήσι. Εντυπωσιάσθηκαν από την Ακρόπολη της Λίνδου και τον οικισμό, από τα κάστρα της Μονολίθου, της Κρητηνίας, θαύμασαν το  φυσικό τοπίο στην Κοιλάδα των Πεταλούδων, τις Επτά Πηγές και τη Φιλέρημο, ξεναγήθηκαν στο οινοποιείο Αναστασίας Τριανταφύλλου. 

Η παρουσίαση της Ρόδου στο “Nothing Familiar Travel” θα γίνει σε θεματικές ενότητες και θα αναφέρεται όχι μόνον στις κλασσικές πλέον και πιο δημοφιλείς περιοχές που πρέπει να επισκεφθούν Αμερικανοί και άλλοι ταξιδιώτες, αλλά και στα λιγότερο γνωστά μέρη της Ρόδου που δεν έχουν ακόμα εξερευνηθεί από τους επισκέπτες.  

Σκοπεύουν δε, όπως υπογράμμισαν οι ίδιοι: «να δείξουμε πόσο διαφορετικό είναι το νησί και γιατί είναι ένας εξαιρετικός προορισμός για να το επισκεφτείς. Μπορεί να είναι προορισμός για τέλειες οικογενειακές διακοπές ή και για  ρομαντική απόδραση για δύο! Μετά από δύο εβδομάδες εξερεύνησης της Ρόδου, εξακολουθούμε να νιώθουμε ότι δεν τα έχουμε δει όλα. Ανυπομονούμε ήδη να επιστρέψουμε και να δούμε περισσότερα στη Ρόδο και στα υπόλοιπα νησιά των Δωδεκανήσων. Η μεγαλύτερη συμβουλή στους αναγνώστες μας θα είναι να πάτε στη Ρόδο το συντομότερο δυνατόν ... Και μείνετε για όσο μπορείτε!» 

«Ο Δήμος Ρόδου, θέλοντας να δημιουργήσει μία γερή βάση για να «ανακαλύψουν» και πάλι τη Ρόδο οι Αμερικανοί επισκέπτες, αλλά και για την προώθηση και προβολή του ροδίτικου τουριστικού προϊόντος στην αμερικανική τουριστική αγορά, ειδικότερα αυτή τη δύσκολη για τον τουρισμό του νησιού, περίοδο, εντείνει τις προσπάθειες του στοχεύοντας στην προσέλκυση και Αμερικανών τουριστών, πέραν αυτών που καταφθάνουν στο νησί με τα κρουαζιερόπλοια. Στο πλαίσιο δε της τουριστικής πολιτικής της δημοτικής αρχής και των δράσεων της εντάσσονται τα press trip και Αμερικανών δημοσιογράφων, ενώ αρκετοί εξ αυτών επισκέπτονται τη Ρόδο με δική τους μεν πρωτοβουλία αλλά η οργάνωση, ο προγραμματισμός  και η εξυπηρέτηση τους υλοποιείται από τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού Δήμου Ρόδου» υπογραμμίζει ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Κώστας Ταρασλιάς. 

Για την εξαίρετη εικόνα που είχαν για το νησί και τη φιλοξενία οι Αμερικανοί δημοσιογράφοι συνέβαλαν τα μέγιστα και Ρόδιοι επιχειρηματίες - χορηγοί του press trip και συγκεκριμένα οι:

Hotel 10GR- Wine Bar

Melenos boutique hotel Lindos 

Mavrikos Restaurant

Restaurant Kalypso  -Lindos

Nikos Fish Restaurant – Rhodes 

Adventure Park - RhodEscape Outdoor Experiences Rhodes – Apollakia 

Limeri - Traditional Guesthouse- Restaurant –Monolithos

Winery – Anastasia triantafyllou - Kalamonas

Rent a Car – Butterfly

Δ.Ε.Ρ.Μ.Α.Ε- Δημοτικές Επιχειρήσεις Ρόδου

Ladomilos Olive product - Sianna

Tatakis Wines

Natura Rodos

διαβάστε ακόμα

Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford