Άδειες για πλωτές εξέδρες σε Χαλκιδική και Μύκονο

21-06-21 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Δύο άδειες για πλωτές εξέδρες εγκρίθηκαν από τους αρμόδιους φορείς, προς τοποθέτηση σε θαλάσσιες περιοχές της Χαλκιδικής και της Μυκόνου.

Ειδικότερα, η Γενική Γραμματεία Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων,  ενέκρινε την τοποθέτηση πλωτής εξέδρας επιφάνειας 59,04 τ.μ. στη θαλάσσια περιοχή Μακριά Λαγκάδα της Νικήτης Χαλκιδικής, μπροστά από το ξενοδοχείο DANAI BEACH RESORT & VILLAS,  για λογαριασμό της ΜΑΡΕ ΝΟΣΤΡΟΥΜ Α.Ε. Σκοπός της τοποθέτησης της πλωτής εξέδρας, είναι η εποχική, προσωρινή πρόσδεση σκαφών. Σημειώνεται ότι δεν επιτρέπεται η χρήση της πλωτής εξέδρας για εγκατάσταση και λειτουργία εστιατορίων ή κέντρων αναψυχής, ούτε δύναται να εξυπηρετεί θέσεις μόνιμου ελλιμενισμού σκαφών ή διαφημιστικούς σκοπούς.

Παράλληλα, η Γενική Γραμματεία Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων,  ενέκρινε την τοποθέτηση πλωτής εξέδρας σχήματος «Γ» και επιφάνειας 63,57 τ.μ. στη θέση Πάνορμος της Μυκόνου, για λογαριασμό της εταιρείας ΠΑΝΟΡΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε., με σκοπό την προσωρινή πρόσδεση σκαφών. Τέλος, η εξυπηρέτηση από και προς την πλωτή εξέδρα, θα γίνεται με την χρήση διαδρόμου σύνδεσης συνολικής επιφάνειας 3,60 τ.μ., εφόσον δεν είναι κατάλληλος οποιοσδήποτε άλλος τρόπος πρόσβασης, σύμφωνα με την αρμόδια Λιμενική Αρχή.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις