Κως: Τραγικές καταστάσεις με τα κυκλώματα των τουριστογιατρών

18-08-14 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Τα κυκλώματα των τουριστογιατρών στην Κω περιγράφει  ο αντιπρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων του νησιού κ.Μηνάς Χατζημιχαήλστο Left.gr. Ιδού το άρθρο:

"Το νησί μας υποφέρει και διασύρεται διεθνώς εδώ και αρκετά χρόνια από ένα θρασύτατο κύκλωμα που λυμαίνεται τον χώρο της υγείας των τουριστών που επισκέπτονται την Κω.

Όλοι όσοι είμαστε στα τουριστικά πράγματα ακούμε συνεχώς καταγγελίες από πελάτες ή από ντόπιους γιατρούς, για τις απίστευτες διαστάσεις που έχει πάρει το ζήτημα.

Μαθαίνουμε για υπέρογκες χρεώσεις, για αντιδεοντολογική συμπεριφορά τουριστογιατρών, για γιατρουδάκια με ανύπαρκτες ή ελλιπείς γνώσεις να κάνουν διαγνώσεις σε παθήσεις που χρειάζονται ειδικευμένο γιατρό, για παράνομες μεταφορές με ψευτο-ασθενοφόρα, για αρπαγές ασθενών μέσα από το νοσοκομείο, για εκμετάλλευση των εγκαταστάσεων και των μηχανημάτων του νοσοκομείου για τους ασθενείς τους, χωρίς να αποδίδουν στο νοσοκομείο ούτε ένα Ευρώ από αυτά που εισπράττουν από τους τουρίστες, ακούμε ακόμα για περιπτώσεις εγκληματικής αμέλειας που βάζει σε άμεσο κίνδυνο την ζωή των τουριστών, ακούμε........ ακούμε....... ακούμε.......!!

Κάποιες περιπτώσεις είναι κωμικοτραγικές. Μου αναφέρθηκε για παράδειγμα ότι αν κάποιος τουρίστας χρειάζεται μια ακτινογραφία και είναι πελάτης κάποιας από αυτές τις εταιρείες, τον κρατάνε στις εγκαταστάσεις τους μέχρι την ώρα που τελειώνει η πρωινή βάρδια του νοσοκομείου και τον πάνε εκεί για ακτινογραφία μετά τις 15:00 γιατί δεν υπάρχει κανένας για είσπραξη στο ταμείο κατά την απογευματινή ή την βραδινή βάρδια. Έτσι η ακτινογραφία γίνεται στο νοσοκομείο χωρίς κανένα κόστος για την εταιρεία αλλά βέβαια η εταιρεία την χρεώνει και με το παραπάνω, στον ασθενή!!! Έτσι χάνονται καθημερινά τεράστια ποσά από το νοσοκομείο χωρίς κανείς να κάνει κάτι! Απίστευτο!! Είναι για γέλια και για κλάματα!!!

Όλοι εκμεταλλεύονται την αδιαφορία του κράτους και τις προφανείς ελλείψεις του νοσοκομείου μας, σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, για να θησαυρίσουν. Κάποιους τους εξυπηρετεί πολύ αυτή η κατάσταση! Τα ποσά που "παίζονται" είναι τεράστια, τα συμφέροντα ακόμα πιο μεγάλα και τα στόματα ερμητικά κλειστά!!

Υπάρχουν και κάποιοι σοβαροί γιατροί ή εταιρείες στον χώρο, αλλά δυστυχώς είναι η μειονότητα.

Όλοι γνωρίζουν, όλοι ψιθυρίζουν, κανένας δεν τολμά να καταγγείλει, κανένας δεν τολμά να σπάσει το απόστημα! Σε πολλές συζητήσεις που είχα στο παρελθόν με ντόπιους γιατρούς, ιδιώτες και νοσοκομειακούς, που ζητούσαν την βοήθειά μου για το ζήτημα, ως προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Κω, το αποτέλεσμα ήταν πάντα το ίδιο. Όλοι μου ζητούσαν να μπω μπροστά, αλλά όταν φθάναμε στο "δια ταύτα" και τους έλεγα ότι ευχαρίστως θα επέμβω αρκεί να έχω κάτι συγκεκριμένο, κανείς δεν δεχόταν να μου φέρει μια έγγραφη καταγγελία ή κάποιο αποδεικτικό στοιχείο για όλα αυτά.

Σε αρκετές περιπτώσεις μέρος της ευθύνης έχουν και κάποια ξενοδοχεία, ευτυχώς όχι πολλά, οι υπάλληλοι Ρεσεψιόν, οι ξεναγοί αλλά και Tour Operators, που επιτρέπουν σε αυτά τα κυκλώματα να έχουν πρόσβαση στους πελάτες τους. Τα πλοκάμια απλώνονται παντού, όλοι παίρνουν ένα μέρος της πίτας και κανείς δεν μιλά.

Πριν τρεις ημέρες ήρθε στα χέρια μου κάποιο αποδεικτικό στοιχείο. Μια απόδειξη εταιρείας τουριστογιατρών, η οποία χρέωσε Γάλλο τουρίστα 350,00€ για διάγνωση ωτίτιδας. Ο τουρίστας που από ότι έμαθα, για κακή τους τύχη ήταν και ο ίδιος γιατρός, έγινε έξαλλος και απειλεί ότι θα μας διασύρει σε όλα τα ΜΜΕ της χώρας του. Τα στοιχεία της εταιρείας που χρέωσε αυτό το ποσό, βρίσκονται στα γραφεία της Ένωσης Ξενοδόχων Κω, σε περίπτωση που κάποιος θελήσει να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα.

Προχθές, παραμονή της Παναγιάς, βρέθηκα στο νοσοκομείο επισκεπτόμενος συγγενικό μου πρόσωπο στα εξωτερικά ιατρεία, εκεί έζησα ένα συγκλονιστικό γεγονός. Ένα εξάχρονο παιδάκι που περνούσε τις διακοπές με τους γονείς και το τρίχρονο αδελφάκι του στο νησί μας, εισήχθη εσπευσμένα στο νοσοκομείο σε λιπόθυμη κατάσταση. Οι γιατροί του νοσοκομείου κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να το σώσουν, σε ελάχιστα λεπτά έτρεξαν στο νοσοκομείο ακόμα και γιατροί που βρίσκονταν σε άδεια, όμως δυστυχώς το παιδάκι χάθηκε, πιθανότατα από σκωληκοειδίτιδα! Το κλάμα από το τρίχρονο αδελφάκι του στους άδειους διαδρόμους του νοσοκομείου θα αντηχεί για πολύ καιρό στα αυτιά μου, το βουβό κλάμα της μάνας θα μείνει για πάντα στη σκέψη μου.

Αναφέρω αυτό το θλιβερό περιστατικό για ένα και μόνο λόγο. Άκουσα ότι η μητέρα του παιδιού είπε, ότι τις προηγούμενες 2-3 ημέρες το παιδάκι δεν αισθανόταν καλά, έκανε εμετούς, κλπ και το είχε εξετάσει τουριστογιατρός, ο οποίος προφανώς και δεν κατάλαβε την σοβαρότητα της κατάστασης. Αν όντως έτσι έγιναν τα πράγματα, τότε μιλάμε για τραγικά λάθη ή για εγκληματική αμέλεια.

Αυτοί οι άνθρωποι μας εμπιστεύτηκαν, εμπιστεύτηκαν ότι έρχονται να περάσουν τις διακοπές τους σε ένα φιλόξενο, πολιτισμένο τόπο. Προδόθηκαν με τον χειρότερο τρόπο!! Ποιός θα παρηγορήσει αυτούς τους γονείς; Ποιος θα επιστρέψει στο τρίχρονο αγοράκι το αδικοχαμένο του αδελφάκι;

Τέτοια περιστατικά δυστυχώς δεν είναι μεμονωμένα, η υγεία στο νησί του πατέρα της Ιατρικής πάσχει και έχει εγκαταλειφτεί στην μοίρα της από το ανάλγητο κράτος.

Ο καθένας δηλώνει ειδικευμένος γιατρός , χρεώνει ότι θέλει (οι ασφαλιστικές εταιρείες να ‘ναι καλά), ζωές χάνονται άδικα στο βωμό του κέρδους, η φήμη και η αξιοπιστία του νησιού μας καταρρακώνεται καθημερινά αλλά κανείς δεν αντιδρά!!!

Όταν στο νησί μας, υπάρχουν ήρωες γιατροί που τιμούν τον όρκο τους και καθημερινά δίνουν την ψυχή τους, προσφέροντας τις υπηρεσίες τους στον συνάνθρωπο για ένα κομμάτι ψωμί, είναι αμαρτία κάποιοι στυγνοί επαγγελματίες να καταρρακώνουν την φήμη του ιατρικού λειτουργήματος και του νησιού μας.

Θα τολμήσει επιτέλους κάποιος (Υπουργείο, Εισαγγελέας, Δήμος, Βουλευτές, Ιατρικός Σύλλογος), να επέμβει προτού είναι πολύ αργά;"

 

 

διαβάστε ακόμα

Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford