Ταράχθηκαν τα λιμνάζοντα νερά της μαρίνας Χίου – Το πλάνο του ομίλου Τέφα

19-09-22 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Όταν πριν τρία χρόνια υπεγράφη η σύμβαση παραχώρησης της μαρίνας Χίου από το ΤΑΙΠΕΔ σε ιδιώτες, για τους Χιώτες σήμαινε το τέλος μιάς τραυματικής εικόνας του νησιού, με κάθε είδους πλεούμενο – έως και υποψήφια για σκπράπ – να συνωστίζονται όχι μόνον στον χώρο της λιμενολεκάνης, αλλά και στην στεριά.

Ωστόσο, με το πέρασμα του χρόνου η αισιοδοξία ότι η Χίος θα αποκτήσει μαρίνα αντάξια των προδιαγραφών της ναυτικής της παράδοσης και εικόνας εξατμιζόταν σιγά σιγά κι από εκεί που είχε εκκενωθεί ο χώρος για να παραδοθεί στον επενδυτή και να αρχίσουν οι εργασίες, τα κάθε είδους σκάφη επέστρεψαν, ενώ ο χερσαίος χώρος χρησιμοποιήθηκε από αλογοδρομίες έως λούνα παρκ και συγκρουόμενα.

Στα τρία αυτά χρόνια που ακολούθησαν ή στα 2,5 χρόνια από την ολοκλήρωση των διαδικασιών παραχώρησης του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης της μαρίνας Χίου για 40 χρόνια στην εταιρεία ειδικού σκοπού «Μαρίνα Χίου Α.Ε.», ουδεμία ανακοίνωση ή ενημέρωση υπήρξε για το πού πάει το πράγμα και πού βρίσκεται η υπόθεση. Κι οι Χιώτες – βοηθούσης και της πανδημίας – είχαν αρχίσει να το ξεχνάνε.

Στην ώρα τους και οι μπουλντόζες
Έτσι, όταν την περασμένη Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2022, ανακοινώθηκε από τον όμιλο Τσάκου ότι πούλησε το μερίδιό του στον όμιλο Τέφα και αποχωρεί από την επένδυση, οι έχοντες μια ελάχιστη επαφή με το θέμα αντιλήφθηκαν ότι η περίοδος στασιμότητας λήγει κι ότι κάτι άρχισε να κινείται.

Μπουλντόζες δεν θα είχαν μπει έτσι κι αλλοιώς, ξεκαθαρίζει – μιλώντας στον astraparis.gr – ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μαρίνα Χίου Α.Ε. κ. Βασίλης Τέφας, ο οποίος βρέθηκε στην Χίο την περασμένη εβδομάδα και είχε συναντήσεις με θεσμικούς φορείς του νησιού.

Εκείνο που αυτή τη στιγμή γίνεται, τονίζει, είναι ότι πιέζουμε να εκδοθεί η κοινή υπουργική απόφαση, που θα περιλαμβάνει το σύνολο των αδειοδοτήσεων και υπηρεσιών, κάτι που θα ήταν έτοιμο τον Αύγουστο και τώρα πάει για Οκτώβριο.

Οι μελέτες, κόστους της τάξης εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, εκπονούνται από μελετητές πολλών ειδικοτήτων, με επικεφαλής μελετητικό γραφείο λιμενικών έργων από τα πλέον σοβαρά και αξιόπιστα της χώρας, βρίσκονται σε ώριμο στάδιο κι αυτό έχει σχέση και με τους αδειοδοτικούς χρόνους.

Ο κ. Τέφας παραδέχεται ότι όντως έχουν σημειωθεί καθυστερήσεις στην υλοποίηση της επένδυσης, τώρα με την ΚΥΑ που έχει ουσιωδώς ολοκληρωθεί τα πράγματα αρχίζουν να ξεκαθαρίζουν και σε κάθε περίπτωση, προσθέτει, οι χρόνοι κινούνται εντός παραδεκτών ορίων ακόμα. Αν δεν έχουμε κάποια κακή έκπληξη, τονίζει, από την ώρα που θα ξεκινήσουμε μέσα σε δύο χρόνια τα έργα της μαρίνας θα έχουν ολοκληρωθεί.

Θα ήταν λάθος μας να πούμε πότε θα μπουν οι μπουλντόζες σε κάτι που έχει δημιουργήσει προσδοκίες σε τόσο κόσμο και μετά να βγούμε ψεύτες, καταλήγει ο κ. Τέφας, ο οποίος – πάντως – μας δίνει την εικόνα μιάς συστηματικής και επίμονης δουλειάς, φέρνοντάς μας ως παράδειγμα την μαρίνα της Πρέβεζας, που ολοκλήρωσε και διαχειρίζεται ο όμιλος.

Αναδημοσίευση από την τοπική ιστοσελίδα astraparis.gr

διαβάστε ακόμα

Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν
Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ
Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700
FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν
Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων
Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025
Enterprise Greece: Webinar για την ανάδειξη ελληνικών ποιοτικών προϊόντων στο Ην. Βασίλειο
Aegean Airlines: 6 νέες συνδέσεις εσωτερικού από Ηράκλειο και Ρόδο για το καλοκαίρι του 2025
EasyJet: Νέες συνδέσεις με Αθήνα και Καλαμάτα το καλοκαίρι του 2025
SkyAlps: Nέα καλοκαιρινή σύνδεση Bolzano - Κεφαλονιά