Η δυνατή ονομασία ταυτότητας (brand name) «Ρόδος», η αδιαμφισβήτητη παγκόσμια φήμη του νησιού ως κορυφαίου και ασφαλούς τουριστικού προορισμού, η ιστορική, πολιτιστική και πλούσια φυσική κληρονομιά, στοιχεία με προστιθέμενη αξία που συντελούν στην ανάδειξη της Ρόδου ως προορισμού εμπειριών για όλο τον χρόνο, εξακολουθούν να αποτελούν πόλο έλξης για χιλιάδες Βρετανούς και όχι μόνο, επισκέπτες, όπως διαπιστώθηκε για άλλη μία φορά, κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Εκθέσεως Τουρισμού WTM 2022, που πραγματοποιήθηκε το διάστημα από τις 7-9 Νοεμβρίου 2022, στο Λονδίνο.
Διαβάστε επίσης
Sebastian Ebel: Υπόδειγμα βιώσιμου τουρισμού η Ρόδος με την ανάπτυξη του Destination Co-Lab Rhodes
Δυναμική και σε επίπεδο κορυφής ήταν η εκπροσώπηση του Δήμου Ρόδου στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Λονδίνου, με τον δήμαρχο Ρόδου Αντώνη Β. Καμπουράκη να πρωτοστατεί.
«Η φυσική παρουσία, το χαμόγελο, η δια ζώσης επικοινωνία, αποτελούν αναντικατάστατα κομμάτια στο παζλ της Ροδίτικης φιλοξενίας και αυτό έγινε αισθητό στη φετινή συμμετοχή μας στην παγκόσμια έκθεση τουρισμού WTM στο Λονδίνο» υπογράμμισε ο εντεταλμένος σύμβουλος Τουρισμού Αθανάσιος Βυρίνης και πρόσθεσε:
«Η πολυπληθής αντιπροσωπεία της αποστολής, ήρθε σε επαφή με tour operators, πράκτορες, δημοσιογράφους, bloggers και πλατφόρμες τουριστικών υπηρεσιών από πολλές χώρες. Η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου με το έμψυχο δυναμικό της και με το σύγχρονο προωθητικό της υλικό στήριξε την ομαδική προσπάθεια και συνέργησε στην πολυδιάστατη προβολή της Ρόδου. Επιπρόσθετα, εκφράζουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους επισκέπτες μας, οι οποίοι με την αγάπη για τον τόπο και τους ανθρώπους του, μας διατηρούν στις πρώτες θέσης της προτίμησης των διακοπών τους.
Η Ρόδος, αξιοποιώντας το μοναδικό συνδυασμό φυσικής ομορφιάς και ανθρώπινης ζεστασιάς, αποτελεί έναν από τους πρωταγωνιστικούς προορισμούς στον παγκόσμιο χάρτη του Τουρισμού. Παράλληλα, με τις διαρκώς αναπροσαρμοζόμενες υπηρεσίες στα νέα δεδομένα και σεβόμενη τον τοπικό κοινωνικό της ιστό και περιβάλλον, αναβαθμίζει το ρόλο της και επενδύει στη βελτίωση των υποδομών της ώστε να είναι ένας βιώσιμος τόπος ανάπτυξης.»
Ο κ. Βυρίνης, παρουσία του συμβούλου Τουρισμού του Δημάρχου Ρόδου Σάββα Ε. Πάττα και των στελεχών της Διεύθυνσης Τουρισμού Δήμου Ρόδου, τη Διευθύντρια Βεατρίκη Σέρβου, τον προϊστάμενο Προβολής, Προώθησης και Πληροφόρησης Κωνσταντίνο Χατζίκο και την προϊσταμένη Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Τουρισμού Ειρήνη Χατζηνικολάου, ανέδειξαν μέσα από τις συναντήσεις τους με τουριστικούς πράκτορες από όλο τον κόσμο τον πρωταγωνιστικό ρόλο του νησιού της Ρόδου.
Μην ξεχνάμε εξάλλου ότι η Ρόδος έρχεται επί σειρά ετών πάντα πρώτη στις προτιμήσεις και των Βρετανών τουριστών, ακόμα και την περίοδο της πανδημίας, όπου η Ρόδος έδειξε εγρήγορση και αποτελεσματικότητα στην αντιμετώπιση των προβλημάτων.
‘Ολες οι συναντήσεις του κ. Βυρίνη με σημαντικούς τουρ οπερέϊτορς, υψηλά ιστάμενους εκπροσώπους διεθνών πρακτορείων, bloggers και influencers είχαν προγραμματισθεί και κλειστεί πριν από καιρό, από τον κ. Σάββα Ε. Πάττα.
Είχαν συναντήσεις με εκπροσώπους των: FTI Touristik GMBH , National Geographic Traveller,Trip Advisor, Super Yachts, Book your Wedding Day.com, ενώ στο περιθώριο της έκθεσης ο κ. Βυρίνης είχε επαφές για το project των digital nomads στην Ελλάδα.
Όπως επισημαίνει μάλιστα ο ίδιος «ως Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου είχαμε απώτερο στόχο σε όλες μας τις συναντήσεις την τόνωση της Low season περιόδου, με θεματικό εναλλακτικό τουρισμό, με ιδιαίτερη έμφαση μάλιστα στον θαλάσσιο τουρισμό, κρουαζιέρα και γιώτινγκ. Η προώθηση εξάλλου των εναλλακτικών μορφών τουρισμού έγινε μέσω των spots και του ψηφιακού προωθητικού υλικού που διέθεσε η Διεύθυνση Τουρισμού σε όλους».
‘Ολοι ανεξαιρέτως δε οι τουριστικοί πράκτορες, όπως τόνισαν, θέλουν να συνεργασθούν με παράγοντες του τουρισμού της Ρόδου, της Διεύθυνσης Τουρισμού και γενικότερα του Δήμου Ρόδου, καθώς θεωρούν διαχρονικά τη Ρόδο ως έναν καταξιωμένο παγκοσμίως τουριστικό προορισμό και είναι απόλυτα πεπεισμένοι ότι θα φέρει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα στο μέλλον.
Ο σύμβουλος Τουρισμού του Δημάρχου Σάββας Πάττας εμφανώς ικανοποιημένος από τη δυναμική παρουσία της Ρόδου στην WTM 2022, αποτέλεσμα συνολικής προσπάθειας αιρετών και στελεχών του Δήμου Ρόδου δήλωσε:
«Ο Τουρισμός είναι μία δραστηριότητα στην οποία ο κύριος παράγοντας που κάνει την εμπειρία του κάθε επισκέπτη ξεχωριστή και θα τον ωθήσει να ξανάρθει σε έναν προορισμό, είναι η ανθρώπινη επαφή. Πιστεύοντας βαθιά στην σημασία που έχει αυτός ο παράγοντας, ο Δήμος Ρόδου συμμετέχει στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις ώστε με σχέδιο και στοχευμένες κινήσεις να προβάλλει το νησί της Ρόδου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Σε ότι αφορά την WTM 2022 στο Λονδίνο, η Ρόδος τόσο με τις B2B συναντήσεις που είχε όσο και με την επαφή με το κοινό, πέτυχε να κλείσει σημαντικές συνεργασίες, οι οποίες συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού της προϊόντος, ενώ παράλληλα ανέδειξε τα στοιχεία εκείνα που κάνουν τον προορισμό μας μοναδικό με την ποικιλία εμπειριών που προσφέρει στους επισκέπτες της».
Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντική ήταν στη διεθνή έκθεση του Λονδίνου η συμβολή της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου καθώς προέβαλε και ανέδειξε, για άλλη μία φορά το συγκριτικό πλεονέκτημα του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου, ενώ το περίπτερο της Ρόδου έκλεψε τις εντυπώσεις. Κατέγραψε υψηλή επισκεψιμότητα, αφού κατακλύσθηκε κυριολεκτικά από Βρετανούς τουριστικούς πράκτορες και άλλους τουριστικούς παράγοντες, δημοσιογράφους από διεθνή Μ.Μ.Ε., bloggers και influencers, καθώς και πλήθος επισκεπτών, ενώ το ψηφιακό προωθητικό υλικό (USB) που διένειμαν τα στελέχη της καθώς και τα μαγνητάκια με τα αξιοθέατα της Ρόδου, έγιναν κυριολεκτικά ανάρπαστα από τους επισκέπτες.