“Sense the authentic Adventure”, το νέο βίντεο της Περιφέρειας Κρήτης για τον αθλητικό τουρισμό

10-11-22 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Περιφέρεια Κρήτης δημιούργησε ένα νέο βίντεο με τίτλο: “Sense the authentic Adventure “ ("νιώσε την αυθεντική περιπέτεια") για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και για την περαιτέρω ανάδειξη της Κρήτης και ως αθλητικού προορισμού.

Σκηνοθέτης είναι ο Θοδωρής Παπαδουλάκης και η μουσική επένδυση του κρητικού μουσικού Γιώργη Μανωλάκη.

Αναφέρει σχετικά η Περιφέρεια:

"Η συγκεκριμένη καλλιτεχνική παραγωγή εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής προσπάθειας για την τουριστική προβολή της Κρήτης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, μέσα από την ανάδειξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως είναι ο αθλητικός τουρισμός. Ένας δυναμικός τομέας, που αποδεικνύει ότι σε παγκόσμιο επίπεδο κερδίζει σημαντικό έδαφος στις τουριστικές αγορές. Με αυτό το δεδομένο και ύστερα από τη διοργάνωση και φιλοξενία μεγάλων αθλητικών γεγονότων στο νησί μας, η Περιφέρεια Κρήτης, σε συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού και του αθλητισμού προβάλλει τον τόπο μας, ως ένα νησί που είναι ιδανικό για τους ανθρώπους που επιθυμούν να συνδυάσουν τις διακοπές με τα αγαπημένα τους αθλήματα.

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης με αφορμή την παραγωγή του βίντεο δήλωσε: «αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα, ενδυναμώνουμε την εικόνα της Κρήτης στο εξωτερικό. Με εξωστρεφείς δράσεις και νέες πρωτοβουλίες ενισχύουμε τον τουρισμό, μέσα από τον θεματικό άξονα  του αθλητισμού, επιβεβαιώνοντας το γεγονός ότι η Κρήτη, είναι ο κατάλληλος προορισμός και για τους ανθρώπους που επιθυμούν να συνδυάσουν τις διακοπές με τα αγαπημένα τους αθλήματα. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους ανθρώπους που συνέβαλαν στη συγκεκριμένη καλλιτεχνική παραγωγ".

Δείτε το βίντεο

https://www.facebook.com/CreteRegion/videos/6302922253057117/

 
 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....