Η Θεσσαλονίκη στη WTM του Λονδίνου… με τα κόκκινα λεωφορεία

14-11-22 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετέχει και το 2022 στην World Travel Market London, μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού σ’ όλο τον κόσμο.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής προβολής του προορισμού ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης υλοποίησε μία ιδιαίτερη  καμπάνια παρουσίασης της Θεσσαλονίκης.

Για 15 μέρες η Θεσσαλονίκη «βολτάρει» σε 30 λονδρέζικα λεωφορεία.  Oxford Circus, Piccadilly Circus, Liverpool Street Station, Bank Station, Kensington High Street, Knightsbridge Station, Hyde Park Corner, Buckingham Palace Road, Westminster Bridge, London Bridge, St Paul’s είναι μόνο κάποιες από τις στάσεις που διέρχεται η «Thessaloniki» με την πλατεία Αριστοτέλους και τον Λευκό Πύργο στη διαφημιστική αφίσα.

Η κ. Πατουλίδου δήλωσε:

«Το Λονδίνο πέρα από τους Άγγλους που είναι σημαντική αγορά τουριστών για την Ελλάδα, είναι κέντρο διερχομένων πολιτών απ’ όλο τον κόσμο. Στοχεύουμε σε όλους. Κάθε δράση που υλοποιούμε  αποφέρει αποτελέσματα. Πριν από λίγο καιρό φιλοξενήσαμε 38 Βρετανούς influencers και opinion leaders  σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας.

Στη συνέντευξη τύπου στην WTM η διευθύντρια του γραφείου ΕΟΤ κ. Σκαρβέλη μας παρουσίασε τον κ. Kash Bhattacharya. Έναν από τους 38 influencers και opinion leaders, γνωστό ως budgettraveller. Ήρθε στη Θεσσαλονίκη για 4 μέρες και όπως δήλωσε, μαγεμένος από την πόλη, παράτεινε τη διαμονή του για ένα μήνα. Στοχευμένα, συντεταγμένα, συνεργατικά ενδυναμώσαμε την «Thessaloniki» στην τουριστική αγορά του Λονδίνου.»

Mε στόχο την ενίσχυση της αγοράς της Αγγλίας ο ΟΤΘ έχει υλοποιήσει μέσα στο 2022 τις παρακάτω δράσεις: 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....