Προβολή της Θεσσαλονίκης στο Ισραήλ με έμφαση στη γαστρονομία

25-11-22 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και η υπηρεσία ΕΟΤ Ισραήλ πραγματοποίησαν ταξίδι δημοσιογράφων στη Θεσσαλονίκη με σκοπό την ανάδειξη του δυναμικού της πόλης μας ως προορισμού city break, με ειδικό βάρος προβολής τη γαστρονομία της. 

Το ταξίδι διήρκησε πέντε μέρες και υποστηρίχτηκε από την αεροπορική εταιρεία Sundor, δεδομένης της έναρξης απευθείας σύνδεσης μεταξύ Τελ Αβίβ και Θεσσαλονίκης για όλη τη χειμερινή περίοδο.

Η δημοσιογραφική ομάδα αποτελούνταν από έξι επαγγελματίες από κορυφαία μέσα της χώρας. Συγκεκριμένα, εκπροσωπήθηκαν οι εξής online πλατφόρμες:

Το γκρουπ διέμεινε στο ξενοδοχείο ΟΝΟΜΑ, συνοδευόμενο από τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ισραήλ, κο Δημήτρη Βασιλειάδη και γευμάτισε, μεταξύ άλλων, στο ΜΕΤ HOTEL.

Κατά τη διάρκεια της διαμονής τους παρακολούθησαν την παρασκευή μπουγάτσας, πολλά master cooking classes καθώς και μενού γευσιγνωσίας τοπικής κουζίνας. Ακόμη επισκέφτηκαν το οινοποιείο Γεροβασιλείου και το αποστακτήριο Δοροδούλη όπου δοκίμασαν τοπικούς οίνους, τσίπουρο και παρεμφερή αποστάγματα.

Στη συνέχεια περιηγήθηκαν στο Νομό Θεσσαλονίκης, συναντήθηκαν με εκπροσώπους συνεταιρισμών και γεύτηκαν τοπικά εδέσματα. Τέλος, περιηγήθηκαν στην πόλη και απόλαυσαν λιχουδιές και εδέσματα τύπου “street food”.

 

Σε συνέχεια του ταξιδιού εξοικείωσης, δημοσιεύτηκε και το πρώτο άρθρο από τον Yaniv Granot της Walla που προτείνει «ονειρεμένες διακοπές σε μια ονειρεμένη πόλη»  

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....