Προώθηση της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού και γαστρονομικού προορισμού στην Πολωνία

20-12-22 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετείχε στο GREEK – POLISH TOURISM & GASTRONOMY WORKSHOP στη Βαρσοβία,  στις 13 Δεκεμβρίου 2022, με στόχο την προώθηση της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού και γαστρονομικού προορισμού στην αγορά της Πολωνίας.

Περισσότεροι από 70 tour operators, travelagents, δημοσιογράφοι και ειδικοί του τουρισμού από την Πολωνική αγορά, βρέθηκαν στο workshop.

Με πολλούς από αυτούς πραγματοποιήθηκα Β2Β συναντήσεις, στις οποίες έδειξαν ενδιαφέρον για την ιστορία, τον πολιτισμό τη γαστρονομία της Θεσσαλονίκης καθώς και για τις δραστηριότητες που αναπτύσσονται στον εναλλακτικό τουρισμό.

Οι συμμετέχοντες παρέλαβαν προωθητικό υλικό της Θεσσαλονίκης (ηλεκτρονικό και έντυπο) που δημιούργησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην πολωνική γλώσσα.

Στο τέλος της εκδήλωσης ο ΟΤΘ πήρε μέρος στο raffle draw, προσφέροντας 2 διήμερες διανυκτερεύσεις

Αξίζει να σημειωθεί πως Η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα του εισερχόμενου τουρισμού από την Πολωνία και έχει την 8η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης με 38,5 εκατομμύρια δυνητικούς καταναλωτές

Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε:

Η Πολωνία  ανήκει στις χώρες με τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης της Ευρώπης.

Οι συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης της επικοινωνιακής στρατηγικής για την προβολή της Θεσσαλονίκης, είναι «η συνέχεια» στοχευμένων δράσεων στην Πολωνική  στην τουριστική αγορά.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....