ΕΑΤΑ | Πλάνο επικοινωνίας για δράσεις πολιτισμού

15-05-23 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ανέθεσε στην εταιρεία «FRANK AND FAME», την παροχή υπηρεσιών δημιουργίας εικαστικής ταυτότητας, οπτικοακουστικών εφαρμογών (δημιουργικές απεικονίσεις, καταχωρήσεις) και παραγωγών (βίντεο σποτ, ραδιοφωνικά σποτ), πλάνου επικοινωνίας και διαφήμισης σε κοινωνικά δίκτυα και μέσα εσωτερικού και στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για τις ανάγκες ενημέρωσης των πολιτών και επισκεπτών που αφορούν σε δράσεις πολιτισμού και πιο συγκεκριμένα στο πολιτιστικό φεστιβάλ της πόλης των Αθηνών (Athens City Festival).

H συνολική διάρκεια υλοποίησης του αντικειμένου της Σύμβασης έχει οριστεί έως τις 15/06/2023. Το κόστος της σύμβασης, σύμφωνα με την υποβληθείσα οικονομική προσφορά της εταιρείας ανέρχεται στο ποσό των 30.000 ευρώ πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α., μείον των νόμιμων κρατήσεων.

διαβάστε ακόμα

CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου