Ταξίδια εξοικείωσης για τουριστική προβολή νησιών στις Κυκλάδες, Κρήτη, Κόνιτσα και Δ. Μακεδονία

17-05-23 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ταξίδια εξοικείωσης διοργανώνονται από τους αρμόδιους φορείς για τουριστική προβολή σε Κρήτη, Κυκλάδες, Κόνιτσα και Δυτική Μακεδονία.

Αναλυτικά, από τις 17 έως τις 21 Μαΐου θα διοργανωθεί από τον ΕΟΤ ταξίδι εξοικείωσης στα νησιά Σίφνος, Σαντορίνης, Τήνος, Νάξος και Μύκονος, με τη συμμετοχή της δημοσιογράφου, κ. Nina Helen Caplan. Σκοπός του εν λόγω ταξιδιού είναι η συγγραφή άρθρων 500-1.000 λέξεων για τα υψηλού κύρους μέσα Times Luxx online/Club Oenologique (365.000 αναγνώστες, 88.000 μοναδικοί επισκέπτες online, 5.850 followers της ίδιας) σχετικά με το ιδιαίτερο οινοτουριστικό, οινικό και γαστρονομικό ενδιαφέρον που παρουσιάζουν οι εν λόγω ελληνικοί προορισμοί, αλλά και η Ελλάδα ευρύτερα ως οινοτουριστικός και γαστρονομικός προορισμός. Επίσης το εν λόγω ταξίδι εξοικείωσης μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην προβολή της Ελλάδας ως μοναδικού οινοτουριστικού και γαστρονομικού προορισμού στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Eπιπλέον, από 23 έως 26 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί ταξίδι εξοικείωσης με τη συμμετοχή της δημοσιογράφου κ. Yuksel Εlise Muruvvet στην Κρήτη. Η εν λόγω δημοσιογράφος θα επισκεφθεί τα Χανιά για τη συλλογή υλικού προκειμένου να
αρθρογραφήσει στο δημοφιλές Ολλανδικό γυναικείο περιοδικό Margriet, το οποίο απευθύνεται σε γυναίκες ηλικίας 50+ , decision makers σε ότι αφορά στις οικογενειακές διακοπές.

Το εβδομαδιαίο περιοδικό κυκλοφορεί σε 613.000 αντίτυπα και αριθμεί αντίστοιχα 913.000 αναγνώστες. Στην ηλεκτρονική του έκδοση www.margriet.nl έχει μηνιαίο reach 714.000, στα newsletters 264 και στα Social Media Channels 249.000. Το συνολικό μηνιαίο reach του περιοδικού ανέρχεται σε 2,4 εκατ. Το εξασέλιδο αφιέρωμα είναι αξίας 59.400 ευρώ. Στόχος του ταξιδιού είναι η ανάδειξη της ποικιλομορφίας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, η προβολή του νησιού της Κρήτης και πιο συγκεκριμένα της γαστρονομίας και των εναλλακτικών δραστηριοτήτων που προσφέρει στον επισκέπτη. Ειδικότερος στόχος είναι η τόνωση των κρατήσεων από την Ολλανδική αγορά. Το ταξίδι εξοικείωσης διοργανώνεται από το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης.

Εξάλλου, ο Δήμος Κόνιτσας ανέθεσε στην εταιρία RUMED LIMITED την παροχή υπηρεσιών οργάνωσης ταξιδίων εξοικείωσης για Έλληνες και ξένους δημοσιογράφους καθώς και τουριστικούς πράκτορες με σκοπό την τουριστική προβολή του προορισμού. Για το σκοπό αυτό, θα γίνει διοργάνωση επαφών με Έλληνες, Κύπριους και ξένους δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες από την Γερμανία, Ολλανδία και Ισραήλ, οι οποίοι θα φιλοξενηθούν και θα έρθουν σε επαφή με τον τόπο, τους ανθρώπους και την τοπική κοινωνία ώστε να παρέχουν προβολή μέσα από την εμπειρία επίσκεψης και επαφών με τοπικούς Φορείς στα ΜΜΕ που εργάζονται.

Επίσης, η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας θα διοργανώσει ταξίδι εξοικείωσης για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Δυτικής Μακεδονίας στην αγορά της Βουλγαρίας σε συνεργασία με το Γραφείο Δημόσιας Διπλωματίας της Ελληνικής Πρεσβεία Σόφιας.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

διαβάστε ακόμα

CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου