Handelsblatt | Μεσημεριανός φραπέ στην πλατεία Αριστοτέλους

20-06-23 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Τα τελευταία χρόνια τα γερμανικά ΜΜΕ ανακαλύπτουν και αναδεικνύουν όλο και περισσότερο τα αξιοθέατα και τις καθημερινές απολαύσεις της Θεσσαλονίκης. Τελευταίο δείγμα στο lifestyle ένθετο της οικονομικής επιθεώρησης Handelsblatt, το Σαββατοκύριακο, με την υπογραφή του Ελληνογερμανού δημοσιογράφου Αλέξανδρου Στεφανίδη και φωτογραφίες του Ελληνοϊταλού Στέφανου Αντιμάντο. Χαρακτηριστικός τίτλος: «Θεσσαλονίκη, πλατεία Αριστοτέλους: Φραπέ στις τρεισήμισι το μεσημέρι;»

Γράφει μεταξύ άλλων ο Αλέξανδρος Στεφανίδης: «Είμαστε μία χώρα που αντλεί δύναμη από την ουτοπία ότι κατάγεται απευθείας από τον Πλάτωνα και τον Περικλή. Αυθυποβολή χιλιετιών, που έγινε ακλόνητη πίστη στην πορεία των αιώνων και γι αυτό ακριβώς ασκεί μοναδική επιρροή στην ψυχή του Νεοέλληνα. Τί σχέση έχουν όλα αυτά με τη Θεσσαλονίκη; Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει καλύτερος τόπος για να εξερυνήσει κανείς την ελληνική ψυχή. (...) Η Θεσσαλονίκη δεν είναι μία όμορφη, επιτηδευμένα φροντισμένη πόλη, όπως ήταν κάποτε η Βαρκελώνη, ούτε ξεχειλίζει (ακόμη) τόσο πολύ από κόσμο, δόξα τω Θεώ. Απολαμβάνει τον ρόλο της μεγάλης Αντιφατικής, που συνδυάζει ποικίλες πολιτιστικές επιρροές».

Πηγή: DW

διαβάστε ακόμα

Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου