Διαφημιστικό σποτ προωθεί τη Θεσσαλονίκη ως τον ιδανικό city break προορισμό

27-06-23 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η νέα παραγωγή διαφημιστικού σποτ του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης που υλοποιήθηκε με αφορμή την καλοκαιρινή  τουριστική περίοδο, προβάλει τη Θεσσαλονίκη ως τον ιδανικό city break προορισμό.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης δημιούργησε ψηφιακές καμπάνιες σε Instagram, Facebook, Google και TikTok στοχεύοντας σε 20 χώρες που συνδέονται με τη Θεσσαλονίκη και αποτελούν αγορές στόχους.

Το βίντεο μέχρι στιγμής αγγίζει τις 200.000 προβολές στο διαδίκτυο, ενώ σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ Ισπανίας το βίντεο θα προβάλλεται σε 300 σημεία πώλησης ταξιδιωτικών πακέτων σε όλη την χώρα της Ισπανίας.

Σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρία Sundor δημιουργήθηκε νέα διασκευή του βίντεο προσαρμοσμένη στα χαρακτηριστικά της τουριστικής αγοράς του Ισραήλ και θα προβάλλεται σε όλα τα διαθέσιμα ψηφιακά κανάλια της εταιρείας καθώς και στα streaming συστήματα των πτήσεών της.

Όπως πάντα σε σχετικές παραγωγές, υπήρξε συνεργασία με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος που επιμελήθηκε το casting. 

διαβάστε ακόμα

Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου