Digital Creators προβάλουν τη Θεσσαλονίκη στην τουριστική αγορά του Ισραήλ

25-07-23 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρία του Ισραήλ Sun d’or διοργάνωσε δημοσιογραφικό ταξίδι στη Θεσσαλονίκη, για τους δημοφιλείς Digital Creators – influencers Or Ben Yehuda και Or Emil Elkayam.

Οι δύο Ισραηλινοί απόλαυσαν τη διαμονή τους στη Θεσσαλονίκη στο ξενοδοχείο ONOMA HOTEL και επισκέφθηκαν διάφορα εστιατόρια για να γνωρίσουν την γαστρονομική κουλτούρα της.

Ξεναγήθηκαν στα μνημεία και σε χαρακτηριστικά σημεία της Θεσσαλονίκης, συγκεντρώνοντας υλικό που θα προβάλουν στα δίκτυά τους.

O Or Ben Yehuda (Orby) έχει 70,8 χιλ. ακολούθους στο Instagram, 36,3 χιλ. ακολούθους στο Tik Tok και 158 χιλ. εγγεγραμμένους στο κανάλι του στο Υoutube. Πρόσφατα έχει επιλεχθεί ως ένας από τους 10 επίσημους δημιουργούς της Meta Company στο Ισραήλ και ως μοναδικός στον τομέα του τουρισμού. Ο Or El Kayam (Zuti) έχει 189 χιλιάδες εγγεγραμμένους στο κανάλι του OrZuti.TV στο youtube, 364.6 χιλ. ακολούθους στο Tik Tok και 56,3 χιλ. ακολούθους στο Instagram. Οι δημοφιλείς Ισραηλινοί opinion leaders είναι ιδιαίτεροι αγαπητοί στο κοινό του Ισραήλ που τους ακολουθεί και τους παρακολουθεί φανατικά αυξάνοντας καθημερινά της απήχησή τους. Έμειναν κατενθουσιασμένοι από τη Θεσσαλονίκη και σκοπεύουν να επαναλάβουν το ταξίδι τους. 

Λαμβάνοντας υπόψιν τα στατιστικά στοιχεία της Fraport για το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ οι ταξιδιώτες  από το Ισραήλ αυξάνονται συνεχώς και καταλαμβάνουν την έκτη θέση στην γενική κατάταξη εθνικοτήτων μετά την Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Κύπρο, την Ιταλία και την Πολωνία.

Η Αντιπεριφερειάρχης και πρόεδρος του ΟΤΘ κ. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε: "Η τουριστική αγορά του Ισραήλ αποτελεί βασικό στόχο στην στρατηγική προβολής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και επενδύουμε σ’αυτήν. Οι στενές σχέσεις που έχουμε «χτίσει» με την Sun d’or οι δράσεις προβολής του οργανισμού όπως είναι η μετάφραση του portal thessaloniki.travel στα εβραϊκά, η εσωτερική παραγωγή για την «εβραϊκή διαδρομή» της Θεσσαλονίκης, ο οδηγός τσέπης στα εβραϊκά και οι φιλοξενία δημοσιογράφων και opinion leaders, έχουν ως αποτέλεσμα την συνεχή αύξηση των Ισραηλινών στη Θεσσαλονίκη".
 

διαβάστε ακόμα

EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025