Σημαντικά κονδύλια διέθεσε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την τουριστική προώθηση της Ρόδου μετά τις πυρκαγιές του Ιουλίου.
Αναλυτικά, ενέκρινε μεταξύ άλλων τη διάθεση πίστωσης ποσού 62.000 ευρώ για την κάλυψη των αναγκών δημιουργίας διαφημιστικής καμπάνιας προβολής της Ρόδου μέσω της εταιρείας Jet2 Holidays Limited, με σκοπό την προστασία της κοινωνικής και οικονομικής ζωής του τόπου, λόγω της δασικής πυρκαγιάς.
Επίσης, ενέκρινε διάθεση πίστωσης ποσού 62.000 ευρώ για την κάλυψη των αναγκών δημιουργίας διαφημιστικής καμπάνιας προβολής του νησιού μέσω της εταιρείας Easy Jet Holidays Limited.
Παράλληλα, διέθεσε πίστωση ποσού 359.600 ευρώ για τη δημιουργία έκτακτης παγκοσμίου εμβέλειας προωθητικής καμπάνιας της Ρόδου ως ασφαλούς, πλήρους λειτουργικού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού , η οποία θα προωθηθεί σε όλες τις βασικές αγορές – στόχος Ευρώπη, με ειδική στόχευση στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τις Σκανδιναβικές χώρες, τη Γαλλία και την Ολλανδία, καθώς και στις αγορές του Ισραήλ και της Αμερικής.
Τέλος διέθεσε πίστωση ποσού 16.740 ευρώ για τη δημιουργία 3 βίντεο – σποτ, ένα για κάθε νησί και συγκεκριμένα της Ρόδου, της Τήλου και του Καστελόριζου, με σκοπό τη χρήση τους από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την τουριστική και διαφημιστική προβολή των προορισμών της. Κάθε σποτ θα προβάλει ανάλογα το νησί και τη θεματική που θα επιλεχθεί όπως, τις φυσικές ομορφιές του νησιού, τους διάσημους και κρυφούς προορισμούς του τόπου, τα αξιοθέατα και τις περιπατητικές διαδρομές, την ιστορία, την παράδοση, τα ήθη και τα έθιμα του τόπου, τα τοπικά προϊόντα- γαστρονομία κ.α.