Το Digital Nomad Couple στη Μεσσηνία

29-09-23 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Marketing Greece και το Υπουργείο Τουρισμού σχεδιάζουν, για δεύτερη χρονιά, μία σειρά δράσεων «Digital Nomad Stays» σε επιλεγμένους ελληνικούς προορισμούς και συγκεκριμένα σε Καλαμάτα, Σύρο, Εύβοια και Χανιά.

Οι φιλοξενίες προγραμματίζονται για τον Οκτώβριο, ενώ κατά τη διάρκεια της διαμονής των ψηφιακών νομάδων σε έναν προορισμό, θα διοργανωθεί μία εκδήλωση υπό τη μορφή workshop, όπου θα συζητηθούν απόψεις για τον ίδιο τον προορισμό και την ενίσχυση της ελκυστικότητάς του στο εν λόγω κοινό.

Το Digital Nomad Couple που θα επισκεφθεί τη Μεσσηνία, είναι οι Red White Adventures, Dominik & Josefine (Blog: Redwhiteadventures.com, IG: @redwhiteadventures), με καταγωγή από τη Δανία και τον Καναδά, τους οποίους επέλεξαν τα στελέχη του Marketing Greece που εκπροσώπησαν τη χώρα μας ως Digital Nomad Destination, στο Bansko Nomad Fest. Το ζευγάρι αυτό, ξεχώρισε για την αισθητική του και το στοχευόμενο digital nomad life content που μοιράζονται με το κοινό τους, που αν και συγκριτικά μικρό, εμφανίζει αξιοσημείωτο engagement rate (21%).

Οι ψηφιακοί νομάδες, αφορούν σε ταξιδιώτες με ποιοτικά χαρακτηριστικά, τα οποία μας ενδιαφέρουν ως χώρα και για το λόγο αυτό η κεντρική κυβέρνηση κινείται στην κατεύθυνση προσέλκυσής τους, με σχετικές νομοθεσίες συμπεριλαμβανομένης της digital nomad visa και σχετικών δράσεων προβολής προορισμών. Επιθυμία τους, είναι η συναναστροφή τους με τις τοπικές κοινότητες και η δημιουργία των δικών τους communities. Δημιουργούν ένα οικονομικό οικοσύστημα, καθότι επιλέγουν και διαμένουν σε περιοχές εκτός σεζόν τουριστικής περιόδου, άρα αυτό είναι ένα στοιχείο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και άμβλυνσης της εποχικότητας, ενώ την ίδια ώρα δημιουργούν ένα δίκτυο πρεσβευτών πολύ σημαντικό για τη χώρα και για το brand της.

Η «Φάος» ΚοινΣΕπ, ως μέλος του Παρατηρητηρίου Ψηφιακών Νομάδων και του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικής Καινοτομίας, τα τελευταία δύο χρόνια κινείται έντονα προς την κατεύθυνση προσέλκυσης αυτής της ομάδας επισκεπτών, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Πιο συγκριμένα, μετά την υλοποίηση σχετικών δράσεων, όπως το «Κalamata smart city innovation talks», το “Digital Nomads: Προορισμός Μεσσηνία” και το “Digital mobilities” με τη συμμετοχή φορέων της κεντρικής διοίκησης και της τοπικής αυτοδιοίκησης, προέκυψε η ανάγκη περισσότερο στεχευμένης πληροφόρησης στο θέμα των ψηφιακών νομάδων.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Καλαμάτας θα υποστηρίξει συμμετοχή του στις δαπάνες της ανωτέρω δράσης.

 

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!