Προχωρούν οι διαδικασίες μέσω πρόσκλησης υποβολή προτάσεων που δημοσιεύθηκε πρόσφατα για την ψηφιακή προώθηση των προορισμών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και την ενίσχυση της εξωστρέφειας και των συναφών πολιτιστικών οργανισμών.
Ειδικότερα, αφορά ενέργειες δημιουργίας ψηφιακών εμπειρικών προϊόντων για τους προορισμούς της Κεντρικής Μακεδονίας και ενέργειες που θα συμβάλλουν στη δημιουργία σύγχρονης οπτικής ταυτότητας, μέσω της συγκέντρωσης και αξιολόγησης οπτικού υλικού και παραγωγής νέου υλικού επικοινωνίας.
Επίσης, περιλαμβάνονται δράσεις που αφορούν στο σχεδιασμό και στην παραγωγή επιλεγμένου υλικού προβολής των προορισμών της Περιφέρειας μέσω του διαδικτύου, στη συμμετοχή της Περιφέρειας σε επιλεγμένες (θεματικές κυρίως) τουριστικές εκθέσεις καθώς και σε ταξίδια εξοικείωσης που απευθύνονται σε επιλεγμένες ομάδες στόχου (tour operators, δημοσιογράφους, εκδότες ταξιδιωτικών οδηγών και εντύπων κ.α.).
Ένα δεύτερο σκέλος αφορά:
- στην ενθάρρυνση συμμετοχής σε διεθνείς ενώσεις και δίκτυα μουσείων, στην ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας και προβολής,
- στην ενίσχυση των συνεργασιών με διεθνή μουσεία σχετικά με τον δανεισμό εκθεμάτων και τη συνδιοργάνωση εκθέσεων και πολιτιστικών εκδηλώσεων και την προβολή και προώθηση περιοδικών θεματικών εκθέσεων,
- στην προώθηση της Θεσσαλονίκης ως κινηματογραφικού προορισμού και την ανάπτυξη συνεργειών με σχετικούς φορείς (π.χ. Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας), τοπικές αρχές και φορείς Κεντρικής Κυβέρνησης για προσέλκυση ξένων παραγωγών.