Η τουριστική Αθήνα διαφημίζεται στην πλατεία Times Square της Νέας Υόρκης

15-11-23 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών αποφάσισε την απευθείας ανάθεση εκτέλεσης σύμβασης στην εταιρεία CLEAR CHANNEL OUTDOOR, LLC, που εδρεύει στη πόλη της Νέας Υόρκης, η οποία αφορά στην παροχή υπηρεσιών προβολής και ανάδειξης του τουριστικού και πολιτιστικού προϊόντος της Αθήνας με προωθητικό μήνυμα σε κεντρική διαφημιστική πινακίδα στην πλατεία Times Square της Νέας Υόρκης.

Η σχετική δράση προβλέπεται σε δράση της Εταιρείας για την Ανάπτυξη και Προβολή της Τουριστικής και Πολιτιστικής Ταυτότητας της Αθήνας στην μετά CoVid εποχή που είναι ενταγμένη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αττική 2014-2020.  Το κόστος υλοποίησης της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 21.000 δολαρίων.

διαβάστε ακόμα

«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο
ICAP CRIF | Ενισχύεται η παρουσία Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στις ελληνικές επιχειρήσεις