Σέρρες: Διαμόρφωση επικοινωνιακής στρατηγικής για τουριστική προβολή

06-12-23 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Σερρών ανέθεσε την παροχή υπηρεσιών για τη διαμόρφωση επικοινωνιακής στρατηγικής για την τουριστική προβολή του προορισμού έναντι 27.380 ευρώ με ΦΠΑ.

Στο πλαίσιο της υπηρεσίας θα πραγματοποιηθούν 2 εκδηλώσεις δημόσιας διαβούλευσης συμμετοχικού χαρακτήρα με τα ενδιαφερόμενα μέρη του τουρισμού της πόλης και με αντικείμενο διαβούλευσης τον σχεδιασμό της στρατηγικής branding του προορισμού. Η δεύτερη εκδήλωση θα αφορά την παρουσίαση της στρατηγικής επικοινωνίας.  Παράλληλα θα παραδοθεί μελέτη με την ανάλυση των τουριστικών πόρων. Η μελέτη θα συσχετίσει τους τουριστικούς πόρους με τα κοινά και τα διαθέσιμα μέσα προβολής.

 

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!