Τη χρηματοδότηση παρεμβάσεων για την προώθηση του θρησκευτικού πολιτισμού με χρήση νέων τεχνολογιών, με την ένταξή τους στο πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού, αποφάσισε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με δικαιούχο την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών.
Ειδικότερα, το συγχρηματοδοτούμενο από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης πρόγραμμα, ύψους 1.892.496,63 ευρώ, έχει ως αντικείμενο την ανάδειξη και προβολή του θρησκευτικού πολιτιστικού αποθέματος 32 επιλεγμένων μνημείων, με τη χρήση νέων καινοτόμων εφαρμογών και την παροχή βελτιωμένων και ποιοτικών ψηφιακών υπηρεσιών στο φυσικό και διαδικτυακό επισκέπτη, που αναμένεται να καταστήσει τα σημεία εφαρμογής τους περισσότερο ελκυστικά για τους επισκέπτες και να συμβάλει στην τουριστική και γενικότερη ανάπτυξη στην περιοχή της Αθήνας και κατ' επέκταση της χώρας.
Στο πλαίσιο αυτό, θα λάβει χώρα η υλοποίηση δράσεων όπως η ψηφιακή ξενάγηση σε μνημεία του θρησκευτικού πολιτιστικού αποθέματος του ιστορικού κέντρου της πόλης των Αθηνών. Μεταξύ άλλων, το έργο αφορά στην υλοποίηση δράσεων ψηφιακής ξενάγησης και ανάδειξης του θρησκευτικού πολιτιστικού αποθέματος σε 32 σημαντικά θρησκευτικά μνημεία, με έντονο πολιτιστικό και τουριστικό ενδιαφέρον του ιστορικού κέντρου της πόλης των Αθηνών, αξιοποιώντας την υφιστάμενη πλατφόρμα Θρησκευτικών Τουριστικών Προορισμών. Για τα επιλεγμένα μνημεία θα δημιουργηθούν τρισδιάστατα μοντέλα, θα αναπτυχθούν ψηφιακές ξεναγήσεις για τον φυσικό επισκέπτη και διαδικτυακές ξεναγήσεις εικονικής πραγματικότητας, ενώ θα πραγματοποιηθούν εργασίες τεκμηρίωσης, μετάφρασης και καλλιτεχνικής επιμέλειας του περιεχομένου που θα χρησιμοποιείται στις ξεναγήσεις.
Παράλληλα, θα υλοποιηθεί η ανάπτυξη και λειτουργία μηχανισμού προώθησης δράσεων του θρησκευτικού πολιτιστικού αποθέματος ιστορικού κέντρου της πόλης των Αθηνών, η οποία περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και εφαρμογή ενός μηχανισμού για την προώθηση των δράσεων θρησκευτικού πολιτισμού και τη δημιουργία μιας ενιαίας εικαστικής ταυτότητας, με μοναδικά και αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά που θα συνδέονται με τις δράσεις θρησκευτικού πολιτισμού. Επιπλέον, προβλέπεται η εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου στρατηγικής Ψηφιακού Marketing το οποίο θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη πλάνου ενεργειών προβολής και δημοσιότητας της πλατφόρμας Θρησκευτικών Τουριστικών Προορισμών, καθώς και η προώθηση της πλατφόρμας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.