Ανάδειξη 32 επιλεγμένων θρησκευτικών και πολιτιστικών μνημείων στην Αθήνα

19-12-23 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Τη χρηματοδότηση παρεμβάσεων για την προώθηση του θρησκευτικού πολιτισμού με χρήση νέων τεχνολογιών, με την ένταξή τους στο πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού, αποφάσισε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με δικαιούχο την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών.

Ειδικότερα,  το συγχρηματοδοτούμενο από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης πρόγραμμα, ύψους 1.892.496,63 ευρώ, έχει ως αντικείμενο την ανάδειξη και προβολή του θρησκευτικού πολιτιστικού αποθέματος 32 επιλεγμένων μνημείων, με τη χρήση νέων καινοτόμων εφαρμογών και την παροχή βελτιωμένων και ποιοτικών ψηφιακών υπηρεσιών στο φυσικό και διαδικτυακό επισκέπτη, που αναμένεται να καταστήσει τα σημεία εφαρμογής τους περισσότερο ελκυστικά για τους επισκέπτες και να συμβάλει στην τουριστική και γενικότερη ανάπτυξη στην περιοχή της Αθήνας και κατ' επέκταση της χώρας.

Στο πλαίσιο αυτό, θα λάβει χώρα η υλοποίηση δράσεων όπως η ψηφιακή ξενάγηση σε μνημεία του θρησκευτικού πολιτιστικού αποθέματος του ιστορικού κέντρου της πόλης των Αθηνών. Μεταξύ άλλων, το έργο αφορά στην υλοποίηση δράσεων ψηφιακής ξενάγησης και ανάδειξης του θρησκευτικού πολιτιστικού αποθέματος σε 32 σημαντικά θρησκευτικά μνημεία, με έντονο πολιτιστικό και τουριστικό ενδιαφέρον του ιστορικού κέντρου της πόλης των Αθηνών, αξιοποιώντας την υφιστάμενη πλατφόρμα Θρησκευτικών Τουριστικών Προορισμών. Για τα επιλεγμένα μνημεία θα δημιουργηθούν τρισδιάστατα μοντέλα, θα αναπτυχθούν ψηφιακές ξεναγήσεις για τον φυσικό επισκέπτη και διαδικτυακές ξεναγήσεις εικονικής πραγματικότητας, ενώ θα πραγματοποιηθούν εργασίες τεκμηρίωσης, μετάφρασης και καλλιτεχνικής επιμέλειας του περιεχομένου που θα χρησιμοποιείται στις ξεναγήσεις.

Παράλληλα, θα υλοποιηθεί η ανάπτυξη και λειτουργία μηχανισμού προώθησης δράσεων του θρησκευτικού πολιτιστικού αποθέματος ιστορικού κέντρου της πόλης των Αθηνών, η οποία περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και εφαρμογή ενός μηχανισμού για την προώθηση των δράσεων θρησκευτικού πολιτισμού και τη δημιουργία μιας ενιαίας εικαστικής ταυτότητας, με μοναδικά και αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά που θα συνδέονται με τις δράσεις θρησκευτικού πολιτισμού. Επιπλέον, προβλέπεται η εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου στρατηγικής Ψηφιακού Marketing το οποίο θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη πλάνου ενεργειών προβολής και δημοσιότητας της πλατφόρμας Θρησκευτικών Τουριστικών Προορισμών, καθώς και η προώθηση της πλατφόρμας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

 

διαβάστε ακόμα

Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024