Δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού για την προβολή του συνεδριακού τουρισμού της Αθήνας

27-12-23 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών αποφάσισε την απευθείας ανάθεση εκτέλεσης σύμβασης στην εταιρεία FRANK AND FAME που  αφορά στην παροχή υπηρεσιών δημιουργίας οπτικοακουστικού υλικού για την προβολή του θεματικού συνεδριακού προϊόντος της Αθήνας και την ανάδειξη της δυναμικής της πόλης ως ανταγωνιστικού προορισμού στην παγκόσμια βιομηχανία επαγγελματικού τουρισμού.

Το κόστος υλοποίησης της σύμβασης θα ανέλθει στο ποσό των 30.000 ευρώ πλέον τυχόν αναλογούντος ΦΠΑ, μείον των νόμιμων κρατήσεων.

Παράλληλα, η ΕΑΤΑ αποφάσισε την απευθείας ανάθεση εκτέλεσης σύμβασης στην εταιρεία «M.I.G. Μ.Ε.Π.Ε», που αφορά στην παροχή υπηρεσιών μουσικής επένδυσης του αναβαθμισμένου θεματικού βίντεο προβολής του συνεδριακού προϊόντος της Αθήνας συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων χρήσης έναντι του ποσού των 12.000 ευρώ πλέον τυχόν αναλογούντος ΦΠΑ, μείον των νόμιμων κρατήσεων.

 

διαβάστε ακόμα

Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024